Änterligen helg eller??

 
FREDAG
130906
 Lillan & Lilly
Grattis
Camilla
Hon hämta mig i dag från jobbet.
Tack 
 
 Dagens citat
 Ägna dig åt fisk.
 
Varför är det så rogivande att titta
på fiskar? Därför att de rör sig så
långsamt, och vad viktigaste är -
de andas långsamt.
 
Att se på dem är som att
betrakta havet
 
 
Hej där 
Helgen står nu för dörren med hela fredagen.
Så nu är det bara att njuta av sol och värme och ledighet,
för vissa, jag jobbar denna helg. Men vad gör det.
Jag är ju här och skriver än då.
Nu  kör vi denna fredag så du får helg start. 
God morgon
Det var ju en sak jag glömde nämna i går,
det kanske inte är så livs viktigt men det är en sak i
min vardag i går och i dag.  Mitt vänster öga är svullet och
geggigt, det rinner om det och gör fan så ont.
 
 
Nu startar denna dag strax före fem och före klockan,
upp och hoppa, en snabb dusch och en frukost.
Kommunalt till jobbet? Nej jag lifta med Thomas
:)
 
Börjar sju i dag och man kan ju säga lit lugnt att jag kom i tid.
Har bara 4 timmar i dag det är lite stressigt att hinna med saker och så men
jag får planera med omsorg vad jag skall prioritera.
Hinner med massor i dag.
 
 
Men jag har varit en smula irriterad hela dagen.
Jag får reda på via ett protokoll att jag inte är SOL ansvarig längre.
VA?????
Varför är jag inte informerad först??
Vad har jag gjort för fel mer än stressat ihjäl mig på jobbet.
FAN vad arg jag är.
 
Men nu skall jag hem, innan går jag bara in och berättar för
Leena vad jag tycker om detta.
Hon trodde att chefen hade snackat med mig.
Va vadå snacka med mig, nä inte alls.
Nä nu blir jag skit arg istället vill hem.
 
Väl hemma blir jag så matt att jag somnar i två timmar.
Känner mig så djävla överkörd att det liknar ko skit.
Varför gör man så här????
 
Pratar lite med min älskade son lite om min bil.
Måste köpa ett nytt batteri och sen beställa ett nytt spjäll.
Då blir den som ny min lilla kärra.
 
 
Jag fick min trollunge till mig i dag :)
Ett glädjeämne i all skit.
Så Granny tog båda barnbarnen
Joline och Linus (med hans föräldrar) och åkte och handla ute i Länna.
Det var super skoj tyckte Jolin men inte Linus.
Så när vi kom hem hade vi lite trötta bra som somna på rotmos.
Ett parti kortspel får avsluta dagen. 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0