Barnbarn träff

 
LÖRDAG
130928
 Lennart & Leornad
Grattis
 Barnbars
Så klart
Pussa på flera stycken i dag
 
 
 Dagens citat
 Gå från A till B
 
Medan födoämnen som
innerhåller A-vitaminer stärker
förmågan att uppleva lugn, är det
B-vitaminer som påstås ha den
m est dynamiska effekten.
Se till att bönor, linser, ärtor,
nötter, vetegroddar, gryn och
mejerivaror ingår
i din diet.
 
Höst
 
Hej där 
Hur är det i dag då??
Jag har en litet lycko- rus i dag.
läs om det om du vill.
God morgon
 
Ingen klocka i dag, jag är ju ledig.
Och jag behöver definitivt ingen klocka.
Vakna vid sex i alla fall.
 
 
Dusch och frukost.
Små koll på hemmet och man bara plockar lite.
Klockan närmar sig tio och jag skall handla
mjöl innan jag tar mig till Salem.
 
 
 
Skall köra tre skatter till Storvretsbadet. Kalas på G.
Lite pussande han man med då.
Så nu är det Jolines tur att pussa med farmor.
 
 
En promenad med kusinen, som har piggat på sig.
 Titta vad fint Wilma går med Joline.
 
 
Joline var så duktig, och Wilma gick så fint
utomhus också.. Här är vi på G hem. Jag skall hämta barr i badhuset.
 
Var ner vid badhuset vid 4 och plockar upp flickorna.
Vissa har haft roligt vissa inte. Men de som var gladast var dessa.
Trötta men lyckliga, eller???
Jag var en snäll svärmor i dag för jag återvände till Tumba för att plocka
upp Nea och hennes väninna Claudia och hennes dotter Naomi.
Sen var det bara hem.
 
Bilden tagen av Tindra.

Middag i dag, Pannkakor av Thomas.
Jag kommer att sakna att någon lagar maten varje dag.
Fan det är som att ha en egen kock jö.
Tur att man har en gubbe som gillar att laga mat :)
 
Det skall bli skönt med en lugn och skön kväll lite film , kaffe och bara lugn.
ELLER 
 
 
Min telefon ringer och i andra ändan är det en upp jagad Saga .....
Robin har fått ett migränanfall och mår skit dåligt.
Jag måste komma och plocka upp han nu.
 
Då plockar man hem honom och ger medicin och massa vatten.
Det ser ju bra ut nu när han kom hem och fick medicin.
Han skall vila nu.
 
Så nu är det kväll för mig.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0