Barnbasar + loppis

 
SÖNDAG
130929
Mikael & Mikaela 
Grattis
 Linus
Extra uppmuntring
och
Jolin
behöver också extra uppmuntring.
 
 Dagens citat
Inse när det är dags
att dra sig ur
Det uppstår en punkt i varje
konflikt när orubbligheten inte
längre tjänar något till utan blir
ett självändamål.
 
Att känna på sig att det är dags
att gå vidare är en färdighet
som många lugna människor
besitter.
 
Hej där 
Du ... igen, vad skoj.
Hoppas du finner dagens underhållande text road.
Vi kör så får du se. 
God morgon
Sex är klockan och duschen är en skön upplevelse.
Jag verkligen tycker det är skönt att bara stå där och bli varm.
Det är dock inte så skönt när man skall gå från duschen ut i ett kyligt rum.
 
 
 
Frukost vid datorn i en lugn och allena stund.
Inga ljud, inga som stör, bara jag och mig själv.
Samlar tankar, planerar dagen och intalar mig själv att allt är OK.
Min dag blir så bra så.
 
 
Nu har dagen sakta börja komma i rullning. Det är bara en planerad aktivitet i dag.
Barnbasar i Södertälje, med Nea. Saga skall hjälpa till med barnen hemma i Salem.
Min fina son får inte vara så aktiv som det krävs.
 
 
Det kommer nog bli så strålande bra så.
Nu är klockan dags att röra sig mot Salem och dagens fyndande.
Skall plocka upp Nea klockan 10 och ta oss till Södertälje.
Men vi kom inte iväg förens 11.00 .
 
 
OJ snacka om kö, den är hur lång som helst, den kan vara
sådär 2500 människor lång. Vi beslutar oss för att åka till Huddinge och titta lite där.
Sen komma tillbaka till Södertälje.
 
 
Oj det var rätt många bord i Huddinge också, kul att se.
Hitta lite till Joline och Linus.
Örhängen till flickorna.
 
 
Så nu var det bara att ta sig tillbaka till Södertälje.
Nu var det ingen kö, det var bara att gå in.
Visserligen var det mycket som var borta kan jag tänka mig.
MEN det gör inget, man hittar säkert något i alla fall.
 
 
Nu är klockan 15 och vi skall ta oss hem. Väl i Salem så
lovar jag att plocka upp Johanna från kalaset.
Nu skall vi - jag och Saga ta oss hem så jag får
vila lite.
 
 
Ari gör maten som jag ärr tvungen att åka och handla först.
Lax med ris och sås.
Gott.
 
Linus är väldigt stökig i kväll och verkar ha ont som fan
i magen. Stackars liten kille.
Nu är det lugnt och dagen är till enda.
Tack för att du läser och ha en fin kväll.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0