Dagen G

 
ONSDAG
130925
 Tryggve
Grattis
 Jimmie
Lycka till
 
 Dagens citat
 Acceptera bara
en deadline i taget
 
Deadline är roten till så många
stressproblem. Acceptera bara en
enda deadline åt gången, så blir
du herre över din egen tid.
 
 
Hej där 
 Vi ses i text igen, du och jag.
Det är inte så värst många som är här men jag ser att du är det i alla fall.
Hoppas att du finner det roande att läsa om ett vanligt slitet liv.
Tur är väl att man väljer noggrant vad man skriver och inte.
Men du, vi kör väl nu då så får denna dag visa lite framfötter.
God morgon
Ingen klocka i dag då jag fixat ledigt.
Men jag vaknar ändå, dock inte så tidigt som jag brukar,
tack vare Erickas gåva, men upp skall man ju.
 
 
 
Frukost intagen hade sällskap av Saga som skall till skolan i dag.
Det är foto time för henne och även för Robin.
Nya kort lika roligt varje gång.
 
 
Nu har ungarna gått till skolan och jag är klar för en kopp kaffe med Camilla.
Lite små plock och bädda sängen, ge fiskarna mat och sen
är det bara att ge sig av mot Salem.
 
Jag skall köra min son i dag, vilken ära.
Han skall åka med sin mamma :).
Det är ju skoj, jag känner mig lite nervös,
hihihi
 
Vad det var kontroller ute i dag, massa poliser på vägen också.
Det är nog bra att dom syns då och då.
Men det som kör for gör det ändå.
Jag hade en bilist i häcken när jag skulle ta mig till Salem.
Om det är 70 så håller jag 70 men han vill fram fortare.
Och det som är kul med detta är att vi hamna vid samma lyse i alla fall.
 Dåraktiga människor,
Riks kossa
 
Så nu är det mot sjukhuset, men det är lite stressat och nervöst.
Han kör själv, det var väl det jag misstänkte. :)
Då blir det ju annat att tänka på.
 
Vi hade ett intressant diskussion i bilen in och
systemet i allmänhet. Vad vi tycker om våra politiker och så.
Det kanske är en ide att starta ett parti, hahaha.
Ja dom som finns snackar ju bara skit allihopa.
 
 
Väl inne i stan och avlämning av son på sjukan.
sköterskan i receptionen var lite söt, hon sa välkommen
tillbaka när han ringer själv. Det kan ju dröja :)
 
En lunch med Nea och lite annat innan jag måste hem och hämta barn.
Saga kommer och håller henne sällskap senare.
Plocka upp ett bar i skolan och två på dagis.
Hem med dom se vad vi kan hitta på, för kallt att vara ute och
inget annat roligt som flickorna sa.
 
 
 
Nå väl klockan fyra börja jag fixa maten så det
kan äta sin middag. Inte för att dom äter värsta mycket men ändå.
Sen var det städ och fixa till rummet för att sedan vara klara och kolla film.
Vilken fin kväll det blir då :).
Jolin är trött som fasen  och det är bara att förbereda sängen där också.
 
Nu är det så att far i huset men Nea är på G hem.
och Joline hon väntar på sin stora kärlek.
Här kommer han oj vad ont han har.
Prata inte med en kille som har ont :) det blir inga bra svar.
 
 
Nu tar jag mig och drar hemåt..
Man har varit en smula spänd och stressad det känner jag när jag kom hem.
Så trött jag blev. Herre min ge ....
Lade mig för att vila, pang så sov jag.
En mycket dålig kombo.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0