Dan före helg

 
TORSDAG
130926
Enar & Einar
Grattis
Leena Coline
Underbar människa 
 
 Dagens citat
 Flyt
 
Flyt i en simbassäng, på en
gummimadrass eller bara i badkaret,
så känner du hur spänningarna försvinner med
tyngdlösheten.
 
 
Hej där 
Du och jag jo det är ju så, bara du och jag som vet vad jag skriver.
Jag skriver och du läser, eller hur :)
Då är det på tiden att vi
kör i gång. 
God morgon
 Vakna i ottan i dag eftersom jag lade mig alldeles för tidigt i går.
0345 först, då kan man passa på att lägga i ögon droppen.
Det är sista dagen i morgon. sen kan man vrida och vända på sig
en stund tills man tröttnar på det.
 
Ger upp, lika bra att knalla upp och ta en dusch.
Varmt och skönt, härlig känsla.
Så var det klart och då är det frukost
som gäller ett bra intag av näring.
 
Skall förbereda sig och ta sig till jobbet.
 I dag har jag lovat att plocka upp en havande kvinna :)
Onödigt att hon skall traska i kylan :)
Vi tar upp Susanne vid stationen också.
 
 
Så nu är vi alla på jobbet och har en bra dag. Allt flyter på som det ska.
Mina timmar går fort och det är snart time för mig att ta mig hem.
Det är lugna gatan hem och lite bilar.
 
 
 
Väl hemma går jag och plockar upp Camilla som skall
ner till centrum för att plocka upp medicin till Linus.
Lilla knallhatten har öroninfektion.
Ingen hit.
 
 
Väl hemma så är det bara att vila och ta det lugnt för återhämtning.
Jag vet att jag måste, hur svårt kan det vara????
Det är ju bara att göra.
 
 
Blunda för allt och stäng öronen för de mesta.
Låter som paradiset :)
Nu är det snart mat och det är ju bra.
Sketti och köttfärssås.
 
 
Nu är det relax ....
Tonåringarna kommer hem, och jag har en så stark känsla att dom har rökt.
Så jag ber dom andas på mig ........
Kabm!!!!!
Jo då här var det rök stinkande rök ........
FY FAN!!!!!!!!!
 
 
Nu är det en vansinnig mamma som går i taket.
Nej jag säger inget åt dom, jag funderar en stund.
Då var det den där stunden när jag talar om hur besviken jag blir och
att det INTE blir någon månadspeng denna månad.
 
Här står min son och ljuger mig rätt i facet,
och Saga .... Hon lova mig dyrt och heligt hon har lagt av.
Fy fan vilka skitar.
 
Nä nu skall vi se vem som sänder pengar till henne.
Så hon kan fortsätta och utveckla sin rök hosta som blir till kol.
Vem som vill att hon skall dö tidigt i livet.
Lite info om rök lungor
 
 
 
Så trött på detta, och Robin med hjärtproblem????
Vad skall man säga.
Hur tänker dom eller inte alls.
Det är bara att röka, men inte när ni bor hos mig.
 
Nu går jag till sängs och känner mig så besviken och ledsen.
Dagen sluta i kattastrof.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0