Daniels dag

 
FREDAG
130913
Sture 
Grattis
Daniel
Grattis på födelsedagen 
 
 Dagens citat
 Skölpaddan
 
Den hastighet med vilken du
rör dig står i direkt förhållande
till ditt välbefinnande. Om du
saktar ner dina rörelser och
medvetet lugnar ner dina gester
och uttryck, så känner du dig
avslappnande förr än du anar.
 
 
Hej där 
Vi har slutet på veckan här och det kommer en helg.
Jag är ledig så det känns ju bra.
Man hinner vila ögat lite.
Vi kör denna dag nu. 
God morgon
Ja då är det uppstigning och in i duschen.
Intag av en frukost som består av:
Fil
Müsli
Juice
Kaffe
smörgås. 
En bra frukost, kan kännas lite enformig bara, måste byta
det tror jag, tråkigt med samma.
 
Tvättstuga klockan sju vilken hitt när man ser så bra :)
Det är inte så mycket som tur är jag har bara
min att stöka i.
 
 
En snabb bil färd klockan åtta med en seg Robin.
Upp till tvätten igen, så lite ommöblering i duschrummet.
Lite annat stök innan tvättstugan igen.
 
Så nu så klar och inväntar Camilla för en färd till IKEA.
Måste ha skruvar till handtagen i köket.
En lunch blir jag bjuden på, köttbullar, mos och lingon
gott, det var inte i går.
 
 
En fika hos Kim, som är seg som vanligt,
vilken taskig humor han har.
Så det blir någon timmes skratt och diskussion, som vanligt.
 
 
Nu så är det hem, vi skall ha en kväll för vuxna, med mys och kortspel.
Lite starkare dricka för herrar. Det går bra för mig på Chicago spelet.
Vi ligger runt samma poäng alla fyra.
 
 
Ett tu tre så kommer en helt otrolig trött het på mig.
Pang måste lägga mig nu. 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0