Det är en 7 dag i dag

 
TORSDAG
130905
 Adel & Heidi
Grattis
 Barn affären i Huddinge.
Bra och fina kläder
 
 Dagens citat
 Värme sprider lugn
 
En kall kropp är sällan rofylld.
Genom att gnugga händerna
intensivt får du upp värme.
 
Och värme sprider lugn.
 
 
Hej där 
 Ja då har vi kommit fram till en fredag igen.
Tänk vad veckorna går.
Det är snart jul.
hihi
Vi kör då.
God morgon
 Klockan hinner inte att ringa, jag är vaken före den.
Jag har en ful ovana att göra så nu.
Men det gör ju inget jag skall ju åka kommunalt till jobbet.
 
 
 
Dusch och frukost check. På med kläder check.
Tid att åka till jobbet, jag liftar med Thomas och hans pappa.
Så då är vi där så nu kan man göra det man skall.
 
 
Dagen rullar på och det går av bara farten.
Inga större störningar.
Jag känner att det är bra som det är.
 
 
Får en glad överskyles när jag ser att Camilla har åkt
kommunalt till mitt jobb för att möta mig och göra mig sällis hem.
Vi upptäcker en affär som säljer beg, barn kläder.
Hittar en overall till Jolin att ha i höst på dagis.
En HH overall för ingen peng alls.
Och lite mockasiner till Linus.
 
 
Där skall jag gå och titta igen. Skall sända ett meddelande till Nea.
Där kan hon hitta jackor till tjejerna och så.
Nu är det bara hem som gäller.
 
 
Maten skall göras, korv stroganoff med ris.
Sen är det kväll igen. Vi skulle ha åkt till Salem och sonen men
vi har ingen bil då Camilla och Thomas inte är hemma.
Hoppas kunna komma till Salem i morgon kanske.
 
 
I bland blir det inte som man vill och man kan inte rå för det.
Men jag är ganska van vid det. Varför skall det vara lätt för mig??
Jag tar och skiter i denna dag nu och hoppas i säng, inge spännande i alla fall.
Skall jobba klockan 7 i morgon igen.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0