En dag med massae att göra

 
 
 
MÅNDAG
130909
Anita & Annette 
Grattis
 Bumble Bee
 
 Dagens citat
 Planera dina
bekymmer.
 
Reservera en viss tid varje dag -
samma tid varje dag - som du
ägnar åt att sortera dina
bekymmer.
 
Släpp dina bekymmer när
tiden är ute.
 
 
Hej där 
 Denna dag skall jag bo i bilen :)
Bokstavligen.
Häng med så får du höra :) .
God morgon
Klockan ringer i dag, det är hög tid att
gå upp och göra sig färdig för att ta
gubben till jobbet.
 
 
Frukost och en snabb dusch är först på agendan.
Sen skall jag åka med honom till Långbro.
Så jag är där vid 6.40 lagom.
 
 
Nu är det bara att åka iväg mot Tumba och Bilia.
Thomas har lämnat sin mammas bil där och skall till
Länna till sitt jobb. Jag skall ju hämta Anna på Gladö
så jag svänger över Thomas först och tar en kaffe med Göran.
 
 
Nu är det Anna som skall hämtas.
Det är inga konstigheter. Två väskor och Anna är med i bilen.
Camilla vill följa med och vinka av henne så jag plockar upp
henne i Tumba. Nu är vi på väg. Anna måste ha lite lunch så det blir
Donken på centralen.
 
 
 
Vi lämnar henne vid spåret klockan 12 för att hinna
hem innan ett.
Det är OK tyckte Anna då tåget kommer strax in på perrongen.
 Ha det bra nu Anna så hörs vi via FB.
 
 
Hemåt, det går så bra som det bara kan.
Jag har kört i stan och parkerat i stan och tagit för mig i stan.
Jag är stolt över mig själv.
 
 
Så nu är jag hemma och lämnar av Camilla och Linus,
Annelie har kommit för att umgås med dom.
Jag åker ut till Länna för att plocka upp Thomas som skall
Hämta sin mammas bil och sen åka och plocka upp Ari i Långbro.
 
Jag få ju besök av socialtjänsten, Linnéa och Lena.
Och det är då så att jag inte kunde hämta gubben.
Han skall också plocka upp delarna till  moppen.
 
 
Så nu var det möte hemma med Linnéa och Lena.
Alltid lika trevligt när dom kommer.
Dock var ju inte Saga hemma då hon har skola till 16.40.
Det gick ju bra ändå och tiden rann ut fort.
 
 
Maten skall göras och gubben fixa moppen. Glad som få blev han.
 Nu kan han köra moppe igen till jobbet. det är ju det han vill.
Kvällen inledde med att jag, Saga, Linus och Camilla låg och titta på
IDOL. Sagas kompis Mirjam är med.
 
 
Så vart det lite fika och snack, kidsen var med.
Jag är trött och tar mig till sängen för att sova. 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0