En ny vecka med bra innehåll

 
MÅNDAG
130916
 Dag & Dsga
Grattis
Till mig själv.
Jag kämpar varje dag.
 
 Dagens citat
 Älska
 
Den avslappning som fysisk
kärlek skänker fungerar på
många olika plan.
 
 
Hej där 
En vecka med nya saker att stå i.
Detta gäller ju hela mitt liv.
På jobbet är det samma men ändå nya saker varje dag.
Hemma händer alltid massa saker.
Vi kör så får vi se vad det blir. 
God morgon
Upp och hoppa klockan är 05.25 det är hög tid att ta en dusch.
MMMMMM   skönt varmt vatten rinnande ner på en trött och sliten kropp.
Vad mer kan man begära??   Jo så klart en god frukost.
 
Glömde lite tid och rum men det är inte så galet de heller.
 Ner och handla i centrum och upp med det.
Skall förberedda sig för jobbet.
 
Jag tar mig ut till Länna och tvättar av bilen innan jobbet.
Det är bra för Bumble Bee, han gillar det.
Bullen titta på min kärra också, en snäll bli dockor.
Lite fel både här och där.
 
Nu är det i alla fall dags att ta sig till Rosendalsgården.
Har lite att stå i med mig själv innan 16.00.
Kommer dit 30 min innan, hinner med fika och allt.
Så då är det bara att sätta igång.
 
 
 
Det är en bra kväll och vi blir färdiga som en liten dans.
Jag slutar 21.00 och säger tack och hej.
Tar lilla kärran hem.
 
Väl hemma kommer plötsligt en enorm trötthet sköljande över mig.
Men det är ju vansinnigt vad jag går och spänner mig på jobbet.
När jag kommer hem dör hela jag.
Inte sunt.
Letar rätt på sängen och lägger mig.
 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0