Kalas för Tindra

 
FREDAG
130914
 Ida
Grattis
Ida Bolin
Grattis på namnsdagen
 
 Dagens citat
 Kom något nytt
på spåret
 
Det är svårt att känna sig spänd
när man lär sig något som man
gärna vill veta.
 
Och man kan få kunskap från
de mesta osannolika håll.
 
 
Hej där 
Upp och hoppa. Fixa lite och sen
i väg på kalas. Denna dag i helhet. 
Nu kör vi
God morgon
Vakna upp vid fem, vill INTE gå upp då, lyckas somna om till 06.25.
Bra jobbat Phia. Det känns så bra att kunna somna
om så den kan jag njuta av.
 
 
Frukost intaget, lite koll på FB klar,
bör kolla mailen också.
Sitter och njuter av tystnaden och kan rå mig själv.
 
 
 
Nu börjar huset vakna till liv och klockan är 7.30.
En kopp kaffe till med familjen tackar jag inte nej till.
Jag skall ner på H&M och köpa lite kläder till Tindra.
Det som kan vara bra är ju att Johanna får dom sen.
Det som kan vara trist är att Tindra inte hinner använda dom
så många gånger.
 
 
Så har ju även Camilla handlat till henne och Ellie är med.
Så jag åker hem för att invänta tiden som vi skall vara där.
Robin ställer till en liten sen som gör mig väldigt besviken.
'Han tänker skippa henne, för en killkompis skull.
Va..... det gör vi inte i denna familj ... ALLA skall grattas när det
är viktiga födelsedagar.
 
Så det blev så .....
Lite bilder.
 
Tre glada tjejer
Farmor och Joline
Saga
Den fina flickan som firas
Tindra
Mamma Nea
Pappa Jimmie & farfar Ari
 Trollungen
Joline
 
Jag hämtade även Roger och en kompis till han, Emelie var lite dålig.
Men ingen Kim eller Lillevi, att barnbarnen inte är så viktiga där ...
Konstigt.
 
 
Det blir en god middag hos Jimmie och Nea, tänk att han har blivit så duktig på mat,
det ligger mängder med kärlek i hans mat, det smakar så gott.
Tack för den goda middagen gubben.
 
Kvällen kommer vare sig jag vill eller inte.
Jag kollar lite på TV och sen är det bara att stänga ögonen.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0