löJobbar i kväll

 
LÖRDAG
130921
Matteus
Grattis
Dating med gubben 
 
 Dagens citat
 
 Ta en klunk
varmt vatten.
 
Ett glas varmt vatten kan lugna dig
mer än någon annan dryck.
 
En kopp varmt vatten gör dig
ännu lungnare.
 
 
Hej där 
:) Nu är det lördag, vad gör du då??
Jag skall fixa dop present till lilla Elton.
Och sen är det jobb.
Så här blir min dag. 
God morgon
 Klockan ringer så klart jag har ju tvättstuga.
Så en lite frulle och så var det tvätt.
Fy vad det är trist med att tvätta.
 
 
En snabb dusch och en kopp kaffe. Camilla fixar lilla WC.
Det blir bra de där. Skall införskaffa lite nya saker hit.
Det blir lite snack om att fixa dop present till Elton,
Och en lunch med gubben.
 
(finns bara en vinter bild på detta)
 
Så vi pröva restaurangen vid MC centret i Masmo.
Det var väl OK, gubben gilla det inte, Camilla och Thomas
tyckte att det var OK. Betyget blir en stark 3.
 
 
Nu är det Skärholmen och dop present.
Men vad???
Jaha ja Alberts Guld.
Där hittar vi en foto ram som ser ut som ett tåg
och en sparbössa i form av en brandbil.
 
Så var det avklarat och tiden rinner förbi som vanligt och jag skall till jobbet.
Är inte direkt sen utan kommer lagom till jobbet.
Hinner luta mig efter stressfaktor 8 i Skärholmen.
 
Så det är bara att jobba och att fixa de som skall.
Dessa timat tar slut och jag blir hämtad.
Så var det bara att åka hem.
 
 
 
Hemma hade ja ett väldigt viktigt samtal med Saga.
Det är inge roligt de hon håller på med.
Ungar!!!!!!
 
 
 
Nu så blir det fin fika med Robin, Othilia, Saga, Ari,
Camilla och Thomas.
 
Sen är det bara sängen kvar i dag
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0