Slappar dag med ösregn :)

 
LÖRDAG
130831
Arvid & Vidar 
Grattis
Nea
Du är en kämpe
behöver massa beröm när du lägger den sidan till. 
 
 Dagens citat
 Sätt dig i baksätet
 
Hur mycket du än tror att du
gillar bilkörning, så är det
faktiskt ganska påfrestande.
Välj baksätet (om du litar på
föraren) och passa på att vila
dig under resan.
 
 
Hej där 
 Det är sista dagen på augusti i dag, det går så fort nu.
September med allt vad det innebär.
Vi tar denna dag och hoppas den blir bättre än
gårdagen.
God morgon
Sovmorgon med massa minutrar.
Jag vaknade 6.30 och var nästan utvilad.
Det kändes skönt.
 
Dusch och en frukost, känner mig en smula bra från förkylningen :).
hoppas den lämnar mig nu.
Ingen direkt planering på morgonkvisten.
Skall ut och handla, det är lite måste, är lite tomt i skåpen.
 
 
Jag väljer City Gross i Länna, för då kan jag även få min bil tvättad.
Det är inte så illa att den blir ren.
Jag är visserligen mycket trött på den eftersom
den inte vill starta i bland.
Kan ju börja fundera över ny bil kanske.
 
 
I Länna hittar jag många fina och goda saker som står på min matlista.
Det är nog bäst att handla med lista så det inte rusar i
väg med priset. Det ar sin tid att handla och det är
massa saker som fattas hemma.
Har i alla fall fixat veckolista med bra mat,
så man behöver inte fundera
vad vi skall ha till middag.
Det är så skönt.
 
 
 Så nu är det middag och jag skall väll ta en sväng till gravarna för att sätta dit lampor.
Jag har köpt solcells lampor. Jätte fina. Dom lyser gult och det
finns två vid varje grav.
Så fint.
 
 
Bilen tvär dog vid Botvids kyrka så jag var tvungen att ringa efter hjälp.
Så hem, oj vad det blev sent.
Nå ja jag varvar ner och hoppar i
kojsen
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0