Spännande vecka :)

MÅNDAG
130923
Tekla & Tea
Grattis
 Min familj
 
 Dagens citat
 Lägg en våt handduk
över huvudet.
 
All skönhetsterapeuter och
frisörer är eniga - det finns
ingenting som suger upp spänningar
i ansiktsmusklerna lika
effektivt som en fuktig, varm
frottéhandduk.
 
 
Hej där 
Van det går fort mot jul nu.
Det är som vi dras till stora helger och evenemang.
Nu är det i alla fall vecka 39 och måndag den 23 september.
Allt är nästan som det skall vara runt omkring mig.
God morgon
Det är redan morgon, jag tyckte jag somna alldeles nyss.
Men uppenbarligen så är det fel, jag har i alla fall sovit ett par timmar.
Mitt tryck i bröstet är kvar och det är ingen hitt.
 
 
Det är en dusch och en snabb frukost. Jag skall till jobbet.
Och det är en kort dag i dag som skall utfärdas.
Vi är i alla fall tre så det skall gå så bra så.
 
Som sagt ett tu tre så var dagen slut.
Nu skall jag hem hämta Camilla köra henne till Länna för att sedan
ta mig till vårdcentralen och till ett läkarbesök.
Tiden rusar fram och jag känner att jag är uppe på hög varv just nu.
Jag försöker hitta en balans i detta men tycks inte göra det.
Jag kommer att bli knasig av detta tror jag.
Till Hallunda för att hämta gubbes jacka hos skräddaren.
En ny dragkedja sitter nu på plats.
Sen är det bara att åka hem och börja med maten.
 
 
Kyckling :) inge ovanligt direkt :)
Gott som fasen blev det, och det vart Camilla och Thomas som
fixa detta medans jag hittar balans i kroppen.
 
Så lite film på detta med Will Smith kan aldrig sitta fel.
Den är ju bra ju. Har fått dålig kritik men det skall man inte lyssna på.
Hans son är bra, kommer att bli bättre.
 
Nu är det sova som gäller.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0