Akuten

 
ONSDAG
140416
Patrik & Patricis 
Grattis
Väntans tid
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Jag tänker aldrig på framtiden.
Den kommer tids nog ändå.
 
av;  Albert Einstein
Hej där 
Vår morgon och lugnt och skönt 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Jag skall inte äta frukost hemma eftersom jag blir bjuden av Camilla.
Det är så att vi måste åka med hennes pump i dag, hon har dragit på det så
länge att det bär nog dags att se över den.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
En varm skön dusch .... MEN VA???
Jaha ja jag måste städa ur duschen först.
Det är små hår över allt och på golvbrunnen sitter det en kaka av hår.
Nu får dom INTE vara där, dom har ett badrum dom gan gojsa i.
 
Så nu .... min dusch tack.
Det är frukost en stund för mig själv och så kommer gubben upp.
Han skall till jobbet i dag. Jag skall plocka upp Camilla så vi skall till vårdcentralen först.
En sväng till Salem för att köra ner bokföringen till Rönninge.
Sen bar det av mot Solna och ett evigt väntande på läkare, röntgen,
läkare och röntgen, läkare igen.
Vi var där vid 11.30 tiden och kom därifrån runt 22.
Trött som en gris och hungrig.
Så en pizza bit innan jag åker hem
för att dö i sängen.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0