Åtta dagar kvar :)

 
MÅNDAG
140331
 Ester
Grattis
Bra dag
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Den nyttigaste läxan livet har lärt mig
är ett idioterna många gånger har rätt.
 
av; Winston Churchil
Hej där 
Ny vecka och nya spännande saker att stå i.
Har lite att fixa denna vecka och det är ju OK.
Sen nästa vecka .... då är det Västergård som gäller. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Dagen börja med att jag vakna runt 03.45 och såg att gubbens klocka fortfarande gick fel.
Men va fan har han inte ställt den rätt??
Sen var det svårt att somna om.
Men lyckades runt 5.
 
Vakna igen med ett ryck 05.45 och upptäcker att min man ligger fortfarande i sängen!!
Va .. du skall upp, sonen kommer snart!!!
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Oj vilket stress det blev, men han var klar och sonen var en smula sen.
Så allt ordnade sig. Och då är det bara jag som skall försöka få
lite tid till mig själv .... vilket inte var så lyckat i dag.
 
Saga kommer upp och dagen rullar på så jag får ta min tid på dagen.
Är bjuden på morgon frukost av Camilla.
Eftersom jag inget har att stå i så är det ju så att man bara kan slappa runt.
 
Vi bestämmer oss för att åka till Hallunda och kolla läget där.
Jag var på apoteket och fixa med hjärtmediciner till mig.
Det är ju tur att Robin inga har än.
 
Vi tar en fika för att fördriva tiden.
Handlar lite till middagen i kväll.
Camilla beslutar för att göra en god köttfärsgratäng.
 Så god. Jag tog en form hem till familjen också.
Gubben var överrumplad att det var så gott.
Eller hur, både Camilla och Jimmie är hejare på mat.
 
Så mätt och socker kickad tar ja min bil hem.
Det är något med Bumble Bee, Jag har på pekat
det till gubben som säger ;
>den är gammal den skall låta så< .
Va ... nä för att den är en 03 skall han inte skramla sönder.
Skiter i det nu, jag gör kväll.
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0