Barnbarns dag :)

 
LÖRDAG
140412
Liv 
Grattis
Mina guldklimpar
Joline & Linus
dag med mig.
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Man föredrar att tro på det man helst
håller för sant.
 
av; Francis Bacon
Hej där 
En solig dag är på G och det är ju bara det jag vill ha.
Jag har en dag med barnbarn i dag. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Morgon stund har guld i mun.
Jo så är det, jag har legat och försökt vila länge.
Det är lite svårt med en molande rygg värk, men det gick skapligt.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Gubben gjorde en frukost till mig i dag, det var ju så skönt att bli serverad i dag.
En liten glutt på facebook och lite skrivande i bloggen.
Ja då har vi en dag på G som verkar bli bra och
solig. Jag hoppas värmen stiger under dagen.
 
Det blir en härlig dag i dag. Med massa trevliga människor.
Vi börjar dagen med att få fika besök av Camilla och Thomas.
Dom skulle lämna in bilen hos Messes vid 10.00.
Vi (jag och Ari) for i väg för att hämta mössorna i Tullinge.
 
En fika ute på Gladö en trevlig stund med min kompis.
Gott fika och njutning i solen.
Varmt på altanen.
Nu är klockan runt 13.30 så det är väl hög tid att hämta Linus. Vi skall ju till Joline.
Det skall ju bli lite leka hemma hos henne i dag.
Det vart roligt för Linus med roliga leksaker.
Dock blev det så jobbigt för mig när vi skulle gå hem.
Joline sötnosen blev så himla ledsen, hon ville ju också komma med till mig,
Hela mitt hjärta höll på att brista i miljoner bitar.
 
Väl hemma skall jag fixa mat, men var tvungen att sätta Linus med sin lax först.
Han fick lite av min också. Nu föll han i mat coma och vi kolla på TV en stund, han somna.
Vakna 22.30 och fick lite gröt.
Sen sov han hela natten till 06.30 på morgonen.
Det var en bra natt.
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0