Blir det bäbis i dag?

 
TORSDAG
140410
Ingvar & Ingvor  
Grattis
Rickard & Jessica
Nyblivna föräldrar till ett gosse barn.
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Det är inte världen som har blivit
så mycket sämre utan nyhetsförmedlingen
som har blivit så mycket bättre.
 
av; G.K Chesterton
Hej där 
Vi väntar på tillökning i vår stora släkt och det skall
vara ett barn som skall anlända snart.
Väntan är jobbig. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Det är så att jag tycker veckor och dagar går lite fort för bi,
Det är märkligt vad man kan bli "fart blind" hahaha
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Vakna 10 minuter före min klocka i dag det är OK.
Då har jag lite extra tid.
Duschen och frukost intaget nu njuter jag av en kaffe.
 
Är lite ivrig att få komma i väg till mitt jobb, hoppas på att det blir bra detta.
Jag är i alla fall glad nu, det känns så bra.
 
In i duschen och sen in med frukost, en kort stund vid datorn som det skall.
Skriva morgon hälsning på FB och sen är det bara att köra på.
tar mig till Tumba för att åka med tåget till Flemingsberg, där ifrån en buss till jobbet.
 
Jag får inte komma för tidigt för det vill inte chefen se. Hur svårt kan det vara:)
Satan så svårt. Jag är där 7.30 det blir en kaffe sen är det bara att börja, ja jag vet!!!
För tidigt men va fasen .....
 
Det är så skoj och det känns så bra att det är pirr i magen :)
Jag har lärt mig mycket bara på dessa dagar.
Jag skall ta det lugnt men har lite svårt med det.
Nu måste jag verkligen hålla i mig.
 
Dagen är slut och jag skall hem åt.
Hoppas på att få träffa Lollo en lite stund i dag. Hon skall vist till Tumba.
Få se om vi strålar samman på perrongen.
 
Nä hä ingen Lollo, jaha ja hon har haft en lunch tupplur.
Det skall hon ha, viktigt att en mamma är pigg.
Vi hinner att ses senare.
 
Då passar jag på att handla och se till att få hem massa saker till hemmet.
Mat, mjölk, bröd och pålägg. Lite av det som saknades.
Gubben skall komma hem tidigare i dag.
Så han är väl på intågande snart.
 
Fixa maten till 18.30 sent, jag somna på sängen med gubben.
Det är ju bra med nappis för mig också :) .
Nå ja en fika på brinken och lite sura miner på Rickard.
 
Han skulle ha blivit pappa i går men det kom inte,
Så vi väntar med spänning i dag. Han hör inte av sig så man
vet inget. Jag ber Ari ringa och fråga.
Nä inget har hänt, det var 19.30.
 
Sen ringer han runt 21 tror jag och då har en liten kille kommit till världen :)
Oh vad fint :) Grattis killen och givet vis Jessica.
Han är en Kangastie det ser man tydligt.
 
Då är allt som det skall och nu återstår Nea med nedkomst inom snar framtid.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0