En promenad i solen

 
SÖNDAG
140412
 Artur & Doglas
Grattis
Solen
som kommer och värmer upp
oss frusna människor.
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
De avskyvärdaste lögner är de som kommer
sanningen närmast.
 
av; Oscar Wilde
Hej där 
Har inte sovit så bra ... Linus kan inte ligga stilla.
Dock har han sovit hela natten :) 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Går upp runt 5.30 för då har jag bråkat färdigt med Linus.
Han tar hela min säng.
Det påminner mig om Joline som på minner om sin pappa
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
En lite stund för mig själv och inget som stör.
En lugn frukost och lite koll på nätet.
Dagen börjar som jag vill.
 
Nu börjar det röra på sig i min säng, då hämtar jag honom och ser till att han får gröt.
Vi skall ju gå ner till tvättis klockan sju, Det blir han och jag.
Det fungerar alldeles utmärkt med lille gossen i tvättstugan.
Han kollar in allt roligt som finns där.
 
 
 Vi har en fin morgon och det ser bra ut, Linus somnar vid
9 rycket och följer inte med ner sista gången till tvättstugan.
Han sover bara en lite tupplur och sen får han lite gröt innan vi tar den
långa promenaden hem till Brinken.
 
Han blir glad att komma hem och det blir mamma och pappa också.
Allt är så bra så, vi får lite lunch och kaffe.
Kollar lite film innan vi tar oss promenerande hem igen.
 
Vi tar en lite siesta och vilar före gubben fixar middagen.
Det är kycklingens dag i dag, he he he
 
Lugn kväll med lugna favoriter.
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0