Helgen står för dörren

 
FREDAG
140404
 Marianne & Marlena
Grattis
Wilma
Gammal tant nu  
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Asketerna hoppas vinna
himmelen genom att göra
jorden till ett helvete.
 
av; Okänd
Hej där 
 En morgon som han bli lite min egen tid.
Det var ju skönt.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Min korta yoga andning är i fokus.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Varm dusch och en frukost, det står ju alltid först på menyn.
En skön stund för bara mig, sen kommer gubben upp.
Han blev väckt av Rille.
 
Det är bara Saga som skall iväg och hon kommer upp som hon skall.
Det är ju bar att låta förmiddagen gå sakta framåt. En film att glutta på
med gubben.
 
En ensam promenad ner till centrum ... Jo jag tackar jag.
Det var ju så roligt ... NOT.
 
Det är en tung börda att gå hem med två kassar.
Konstigt nog blir det tungt.
 
Så en fika med Rille som kom över och berätta lite om ditt och datt.
Jag hoppas att allt går bra för Jessica och Rille nu med bäbisen.
Skoj, den kommer snart.
 
Så tar jag och Gubben en sväng till Tullinge, och sen handla lite i Tumba centrum.
Hem och fixa maten, det blev köttfärslimpa.
Inte så god som jag ville. Fel ost i.
Ett samtal från Joline, hon ville komma och det får hon ju.
Även Wilma kom på ett par timmars besök.
Hon gör ingen ting nu mera.
Hon är så gammal nu så hon bara ligger.
 
 
Jolin blev överlycklig att träffa Wilma.
Hon var dock en smula trött lilla skrutten.
Så vid 19.30 sov hon.
 
Kväll framför TV.
Vilket skit egentligen.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0