Ingen Bumble Bee

 
ONSDAG
140402
 Gudmund & Ingemund
Grattis
Min bil
Hoppas du har det bra min kära ägodel
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Det finns ett sätt att se när politiker ljuger
- de rör på läpparna.
 
av; Felicity Kendal
Hej där 
En onsdag med morgon tvättstuga, tjo ho vad skoj ..... NOT. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Höll gubben sällskap en stund innan han drog i väg till jobbet.
Vi har så lite tid tillsammans nu för tiden.
Vi får ta vara på alla möjliga och omöjliga tider. 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Frukosten är intagen och allt är fixat för tvättstugan.
Nu kan man sitta en stund och bara vara.
Inga större protester alls.
Lite för mycket kaffe, ont i lilla magen.
 Men vad gör det om 100 år??? Det är gott med kaffe.
Det är tvättstuga för Phia i dag ..... Tur att det inte är mängder utan bara lite lagom.
Det är lite ont om tid där på morgonen, jag har bara tre timmar och det skall ju då hinna torka också.
 
Men eftersom jag tvättar själv så är det bara mitt och Aris.
Så det är ju inte så mycket.
I dag får jag besök av Camilla och Linus efter som jag har tvätt.
 
Vi går ut och leker efter lunchen och vill ha en skön
eftermiddag i solen.
Tar en fika ute och njuter av värmen.
Det är skitskönt i solen, den värmer gott.
 
Ett telefonsamtal från Nea, hon är en smula upprörd och har
fått domen från vårdnadstvisten.
Jag hör hela domen, jag tycker att X et har förlorat också.
Men ... min son fick ingen som helst rätt någonstans.
Fan vad dåligt.
 
Förbereda middagen wok med kyckling.
Min favorit just nu. Men det är alltid godare om någon annan gör den så klart.
Jag äter ensam i dag också det är så bajs tråkigt.
 
Kollar tv och rår om mig själv.
Nu kommer Saga hem, sent som fan ... inga meddelanden ingenting.
Hör firmabilen utanför ... nu kommer gubben.
Då är det bara en son som skall komma hem. Och han var hemma tidigt i dag.
 
Så nu gör jag kväll.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0