Jobba :) glädje <3

 
MÅNDAG
140414
 Tiburtius
Grattis
Besöket på jobbet 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Det är bättre att vara borta och längta hem
än att vara hemma och längta bort.
 
av; Okänd
Hej där 
 Det kommer att bli en fin dag i dag, med sol och
högre gradantal. Det spirar nu överallt och knoppar kommer och till
och med börja knoppa.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Min inre väckarklocka har startat och jag vakna 5 minuter för min klocka.
Det är bra, fem minuterar är ingenting, bättre en flera timmar.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
In i en dusch och en härlig morgon, då är det bara att se till
att den fortsätter som den börjar.
Det är trots allt jag själv som skapar dagen för mig.
 
Fixa i ordning mig för att promenera ner till stationen.
Jag har ingen bil ännu, den är fortfarande på verkstan.
Kommunalt som gäller.
Det är en bra dag och jag går nu ensam på avdelningen.
Hoppas dom är nöjda och att jag är en i gänget.
Jag trivs på mitt jobb, ganska lätt vi är ju bara två :).
Rapport tiden är vår dag planerings tid.
Hur vi lägger upp de arbete som är kvar.
Det är en enorm skillnad på att ha massor runt sig och att bara vara två.
Lugnt som attan.
Väl på jobbet hinner jag lägga in mina boende i systemet och nu är det mer så att man jobbar.
Man är med i gänget och det är så härligt, kommer nog att byta helger om det fungerar.
Hoppas det. Det är mer så att jag vill så gärna jobba med Angelica.
Då kommer det ett litet besök till mormor då ....
Det var kul att få visa lite på mitt nya jobb, det är så fint.
Nu skall vi åka hem och Lilleman är uppjagad över att åka buss.
På bus 713 har jag tappat Camillas kort som jag lånat.
Så kul när det var på fyllt och allt.
Arg som ett bi är jag ......
Väl hemma går jag ner för att se om min skatt är klar .... men inte då.
Han skall bli klar med den i kväll.
OK ring då .....
 
Hoppas
Går hem till Camilla eftersom jag INTE har någon nyckel.
Jag trodde Robin skulle slöa hemma.
Men så var inte fallet.
 
Saga skulle komma vid 16 sa hon så jag väntade på att hon skulle
messa att hon var hemma.
 
Handla lite sen var det bara att gå hem och fixa middagen.
Gubben kom och det var ju bara att äta då.
 
Nu gör jag kväll.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0