Kvällspass

 
TISDAG
140422
 Allan & Glenn
Grattis
Angelica
En arbetskollega på nya stället.
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Att vara ensam är skönt när man önskar
vara det, men inte när man är tvungen att vara det.
 
av; Anette Kolb
Hej där 
Vi har en spännande ny vecka framför oss och vi har ett så härligt väder.
Sol och stigande temperatur.  Underbart.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
En sovmorgon som heter duga, det är så skönt att känna att jag kan sova längre nu.
Eller är det så att jag är så slut???
Ja inte vet jag. 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Nu är det arbetsvecka och jag kommer att jobba kväll, det känns kul.
Men min dag är lite pyssel hemma först.
Vi börjar från början i dag och ser att alla bitar hamnar där de skall.
 
Duschen, jo fantastiskt skön, varm och skön. Känner inte av benet just nu.
Nu tar vi frukost och det är viktigt. Jag får lite egen tid eftersom gubben har farit i väg redan.
Så sent upp var jag. Men det är OK eftersom jag är lite beroende av min tid att andas själv.
 
 
Koll på nätet vad som händer hit och dit.
Inget alvarligt vad bra. Då är dagen lugn och fin.
Nea har det lugnt inga verkar ingen bäbis.
 
Lite städande skall jag passa på att göra i dag så det är fint i mitt hus.
Få se o0m barnen är villiga att hjälpa till denna vecka.
 
 Nu tar jag och softar lite och vilar, ingen stress i dag inte.
Jag har lite tid att vila på lunchen och åter få krafter till kvällen.
Vi har väl det bra så här.
 
Jobbet kallar och jag tar en liten rundtur till jobbet, får sällskap
till Huddinge av Camilla och Linus.
Dom skall möta upp Thomas.
 
Så nu är jag på jobbet och har ett pass med Angelica, så kul en underbar tjej.
Det flyter på som bara den ... Vi har inga som helst svårigheter att vara klara
19.30 lagom tills jag går hem.
 
Gubben står här utanför och väntar på mig ... jo jo gamla goda tiden då jag inte har
någon bil. Men det går ju bra hoppas jag.
Lite irriterad är man.
 
Väl hemma blir det bara att ta en fika och göra kväll sen.
   
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0