Ledig

 
TORSDAG
140424
 Vega
Grattis
Annette Part
Sänder min kärlek till dig
i dessa tuffa stunder.
Kramar till er alla 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Konkurs är ett juridiskt förfarande som går ut
på att man stoppar alla sina pengar i bakfickorna
och sedan ger bort kavajen.
 
av; Okänd
Hej där 
 Vi har en kylig morgon, så våren har lite problem att reglera värmen.
Det skulle underlätta om den bestämmer sig för att styra mor sommaren nu.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
En sovmorgon som varade nästen till 06.00, helt otroligt skönt.
Jag har sovit hela natten också. Nu känns det helt OK.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Hinner säga hej då, ha en bra dag till gubben som åker i väg 06.00.
Det är kö då han borde dra sig 10 minuter tidigare för att slippa köer.
10 minuter gör mycket i morgon trafiken.
 
Så nu tar jag min frukost och kollar läget på nätet.
Hittar lite intressanta saker och nu hoppas jag att det är bra saker.
Mina tankar är hos min kompis Part med familj.
 
 
Hoppas allt blir bra kärlek till er alla.
 
Lisa får lite blommor och kramar av mig i sin sorg.
 
 
Det var tunga saker så här på morgon kvisten.
Dagen måste gå vidare men jag har mina tankar hos er.
 
En dag med bara mig själv, så underbart. Vad skall jag då göra?
Ja .... städa :)
NEJ ... så fan heller.
Nu tar jag en promenad och går till Thomas.
Han bjuder kanske svärmor på lunch :)
 Vilket väder, jo det är lite kalt men det går nog över.
Solen kommer säkert värma på i dag.
Nea har det lugnt eller ja vad säger man ... går i väntans tider.
Det är lite så där oroligt när det inte händer något.
Jag hoppas på ett nytt underverk snarast :) .
Thomas och Linus kör mig ner till centrum så jag får hämta min medicin och handla bröd.
Jag skall fixa fisk till middagen och den skall bli så god.
Väl hemma är jag en smula trött.
Jag blir det väldans ofta när jag skall bara ta det lugnt.
Så en soft potatis i en timme kan jag väl osta komma.
Det är bara att slötitta på Tv:n och bara va.
Slumrar lite.
Så kom Saga hem, det var ju kul då kan vi börja med maten så att
vi är två som äter samtidigt.
Men .... Va???
Robin ... också hemma till maten, nu blev jag överraskad.
 
Så det var bara att ha två ungdomar till middag i dag.
Ari kommer runt 19.45 han jobbar borta i Sollentuna.
Tar lite tid att komma hem.
Saga har bakat så vi har familjefika vid 20.30 tiden, det är alltid lika trevligt.
Man kan ha små samtals ämnen och få reda på skol situationen.
Jag har alltid gillat när barnen kommer och samtalar med en, det underlättar till tusen.
 
Nu är det sent och Saga är ny rakad i huvudet.
Nu gör jag natt.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0