Min bil

 
TISDAG
140415
Olivia & Oliver 
Grattis
Grattis Olivia på namnsdagen.
 Olivia & Joline
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Det är med idéer som med små barn.
Man tycker bäst om sina egna.
 
av; Moa Martinson
Hej där 
Det spirar massor nu i naturen,
nu gäller det att hänga med. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
I dag var det klockan som fick ringa, jag är lite slut och känner mig
trött. Hoppas det går över då jag nu känner at det går åt rätt håll.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Min tid på morgonen är guld värt för att få en bra start på dagen.
Det behövs bara en kort stund, lite kaffe och sen är det OK.
Tiden rinner i väg och jag skall ta mig ner till stationen nu.
Måste köpa ett nytt kort :( eftersom de jag låna är borta.
Och det är ju alltid massa kö på Pressbyrån.
Då är ja på G till mitt jobb och det är full speed.
Tar bussen vid Flemingsberg och går av vid jobbet.
Nu händer det som INTE får hända.
Jag går över gatan .. hamnar på mitten viadukten tar ett
steg till ut i nästa körbarna .
Vips jag snubblar .... flyger ( ja bokstavligen) över halva övergångsstället.
PANG !!!!!!
Rätt ner på vägen, jag landa på min högra sida.
Slog i höften och armbågen ..... FAN vad ont det gör!!!
Två andra resenärer från bussen höll jag på att ramla över.
Dom vart förskräckta och undra om jag överlevde.
Haltar in på jobbet och har så ont.
Men det går att jobba och det är bra.
Nu är det bara att göra sitt sen är det OK.
Jag fick min delegering också i dag :) .
Man skall alltid svara på alla frågor
och jag hade alla rätt :)
Så nu kan jag göra mitt jobb som jag skall.
Dagen tar slut och jag åker hem, möter upp Camilla
i centrum, vi möter en arbetskollega till henne också.
Det är ATP på deras jobb i dag så jag skall ta Linus tills
Thomas kommer och hämtar.
Pratar med Nea också, hon skall in och kolla bäbisen,
det blir satan så oroligt när det blir annat än förlossning.
Fick ett mess senare att det var OK, vilken tur.
Jag ringer bilverkstan och skall kolla om min pärla är OK.
Och den är det :) JA Jag har en bil hurra!!!
Det är bara att knalla dit och hämta den.
Nu är det bara att fixa mat till Linus och våran middag.
Linus är en duktig kille på att äta själv.
Han äter med bra aptit.
 
Nu är det kväll och Thomas kommer och hämtar sin son.
Jag är rätt slut och känner att detta är lite tungt i bland.
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0