Mitt i veckan 17

 
ONSDAG
140423
 Georg & Göran
Grattis
Min dag i hel het.
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Filosofi kallar man en snillrik översättning av
det oförklarliga till det obegripliga.
 
av; Hans Clarin
Hej där 
 Det blir lite varmare för varje dag, lite mer knoppar och lite mer blomning.
Det blir allt vackrare ute, vilken tur att vi har ett land med fyra årstider.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
I dag hörde inte jag när gubben gick det var lite ovanligt. Eller är jag så trött??
Nä jag har nog kommit tillbaka till min sömn hoppas jag.
Det känns skönt att kunna sova lite längre nu. 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Frukost i min lugna vrå, ingen stress inge jäkt.
Har nästa hela dagen på mig, jag kan ta duschen senare och vila på lunchen vilken dag :)
 
Har varit i centrum och blivit bjuden på en kaffe, nu är jag hemma
och har fixat lite med blommorna. Tänker fixa lunchen nu.
 En lite siesta och sen är det bara att fixa sig till jobbet.
 
Det är ju bara att knalla till tåget och sen buss från Huddinge.
Inte så mycket folk på perrongen i Tumba men på Flemingsbergs station,
oj oj oj , hela tåget fylldes.
 
Ja då blev det en lång väntan på bussen som var lite sen.
Mycket med trafik vi den här tiden.
Så kom man till jobbet 20 minuter före arbetstid.
Inte illa för att vara mig.
 
Jag har en mycket trevlig tid och det är så skönt att jobba där.
Jag känner att det är helt OK.
Jag var klar med mina sysslor vid 19.30 så gott om tid har jag
då jag slutar 20.00.
 
Gubben var utanför och vänta, han är snäll han.
Vi tog oss hem och fixa lite för att sen ta oss till Rille och hälsa
på Jack. Det är en söt liten bäbis.
 
Väl hemma blir det att kasta sig i säng på två röda, är trött som en gris.
Nu tar jag och gör natt.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0