Oj oj händer det i dag???

 
FREDAG
140425
 Markus
Grattis
Min rabatt.
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Ja, vist kan det tänkas en bättre värld, men
det är denna som finns.
 
av; Arthur Lundkvist
Hej där 
Frost i natt .... Mina stackar blommor på balkongen, hoppas dom
klarar sig. Det är ju inte så snällt att bara ställa dom i drag och frost.
Nä lite värme och sol nu,
Tack 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Vilken himla morgon, den vill vi inte ha igen.
Jag kommer att dö av trötthet i dag, vakna av att jag verkligen behövde gå på toa.
Men det som är stora felet sen var att klockan bara var 03.45 och jag kunde inte somna om ....
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
En kopp kaffe och lite koll på FB.
Vad händer i världen och vad har folk lagt upp,
jo set var ett klipp på en tjej som spray målade så vackra tavlor på hur kort tid som helst.
Helt otroligt bra.
  
Det  är fortfarande tidigt men gubben kommer upp, han har också blivit väckt av mig.
Oj det var inte meningen vännen sorry. Vi sitter och kollar lite saker på
nätet båda två. Han kollar in vädret och upptäcker med fasa att det är kallt. 
Fortfarande noll vid 06.30, har nu intagit frukost och väntar på att klockan skall bli 07.00
Jag skall tvätta. Vad ovanligt att jag har tvätt tid på morgonen .... NOT !
 
Det är en dag med möte och väntan och rabatt fixning.
Först blir det ett möte i Södertälje på socialen.
Här skall man bli informerad om hur det blir med barnen när dom blir
tonåringar och skall flytta ut. Det vet ju inte jag, eftersom jag har fem stora barn som har flyttat.
 
Nå ja väl på mötet så sitter vi i lobbyn och väntar, då kommer Linnéa ut och ser
förvånad ut, va vi skulle ju inte ha ett möte. Men dom har glömt
att meddela oss, det som är viktigast.
Smart drag där.
 
Så Saga missar två lektioner (viktiga) och jag har tagit semester lite i onödan.
Och jag har fått be svärsonen att köra oss, lite i onödan.
Vilket är lite onödigt.
 
Nu är det så i alla fall, jag och Saga går mot stationen där jag bjuder
henne på en kaffe och smörgås. Jag har kontaktat Thomas och tala
om att jag väntar vid stationen.
 
Saga åker mot skolan och jag far hemåt.
Handlar lite mjölk, fil och bröd.
Nu är det hem som gäller. Trött som en guru.
 
Somna är så trött, det är inte så bra. Jag blev väkt av min telefon.
Det var soc som hade en ny tid som vi skall ses.
Det var bara att kliva upp och sen
bli hämtad till Branten.
 
Anlägga en ny rabatt. Det blir fint detta.
Jag och Linus flyttar blommor och ser till att det
blir fint.
 
Nu är det mat på G och det är ju OK, skall bli grillat kött,
potatis gratäng och grönsaker.
Tack och bock.
 
Trött som fasen så jag vill hem och sova nu.
Hoppas det blir inom snar framtid bara. 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0