Porten till helgen

 
FREDAG
140411
 Ulf & Ylva
Grattis
Jack
Fin kille
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Många kloka ord säges på skämt och ändå
flera dumheter på allvar.
 
av; Okänd
Hej där 
 Jag är en mycket glad människa med många fina diamanter i min famn.
Tänk att världen kan ge så mycket.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Min inre klocka ringde så där 04.35 så jag låg kvar en stund och kände
värmen från Ari. Så skönt att inte behöva rusa upp i dag, ryggen är OK.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Duschen, jo varmt och gott. Det är ingen hitt att vara i ett kallt rum.
Men i dag var det OK här också.
På med kläder och smörja den slitna huden så den förhoppnings vis håller ett tag till.
 
Frukost och lite koll på FB och sådant som kan vara viktigt.
Typ bäbis bild.
 
En fin kolbäbis och Kangastie gener lyser igenom.
Så fin kille, han vägde 4,7 och 55 lång enligt pappa Rickard och mamma Jessica.
Ja då vet vi att det är en stor rund frisk kille.
 
Jag är på G till jobbet nu, skall börja 8.30 med andra laget så det blir lite
pirrigt i dag. Jag skall gå med en annan tjej i dag.
 
Kom lite tidigt bi dag :) men det är OK hinner jag fixa på datorn.
Men se här kommer Johanna ... Vad vill hon då???
Jaha ja jobba tidigare, ja det är ju OK det kan jag.
 
Vi blev bara två så nu är det jag som skall jobba själv ... helt OK men det är lite
ovant. Jag känner inte dom boende så där bra.
Men då kör vi.
 
Tar väl lite tid och det vill jag lova att det vart konstigt.
Vi vart klara tills jag sluta i alla fall. Hoppas Julie vart nöjd.
 
Nu är det lunch med min kompis Eva ... fan vad jag har längtat efter denna dag :) .
Hon och jag ett par timmar som förr. Helt otroligt skönt.
Min kompis och jag :) .
 
Vi var på Costello och åt buffé som är smaskigt gott.
Vi knalla in på INN & FINN också, det är alltid lika skoj att titta runt
i den affären. man hittar alltid något roligt.
 
Nu skall jag möta min gubbe och vi skall till Huddinge för att pussa på ett nytt litet barnbarn.
Han skall heta Jack ... Det är bra det, en fin rund lite kille .
Grattis Jessica och Rickard snyggt jobbat.
 
Då är det bara hem och fixa mat.
Ja ha ja ... blev bjuden hos Camilla och Thomas.
Då är det bara att bocka och tacka.
 
Nu är vi hemma efter att ha varit i Salem och hämtat Saga,
lämnat henne i kyrkan sen hem och göra kväll.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0