Promenad i solen

 
LÖRDAG
140420
 Teresia & Terese
Grattis
Robin
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Helvetet är en plats där engelsmännen
lagar maten, italienarna driver trafiken
och tyskarna står för underhållningen.
 
av; Robert Lembke
Hej där 
En dag med en kylig morgon, men sen kom värmen. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Nu är det en väldans tidig morgon igen :) ,
Jag känner att jag har ett litet välande med att få sovmorgon eller inte.
Men jag har lagt mig sent i går, så lite längre ville jag sova. 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Hej och hå nu är det en ny dag, dock väldans tidig.
Nu får vi allt ta detta med en klackspark och se vad dagen ger.
Frukost vill jag ha nu då, den smakar alltid bra.
 
Jag blir hämtad av Camilla för att tillbringa en morgon i solen och fixa med blommor.
Det är skönt att bara ha en lugn mysig stund med mig själv.
Jag tycker att det är skönt i solen.
Händer inget speciellt utan man är bara här och fikar och sitter i solen.
Skall kolla sonen lite som är lite upp och ner i dag.
Hans flickvän är inte med han och han fixar inte det.
Synd, för han måste fixa sådana saker.
 
Nå väl planering för middagen, och hur kvällen kommer att se ut.
Jag vet inte till 100 det för jag väntar på samtal.
Men en viss planering.
 
Då är det bara att vara så länge, Anneli och Daniel kom hit med Robert,
oj vad han växer. Han kommer bli en lån kille tror jag.
Linus kramas och pussas.
 
Även Anjelica är här med sina två barn. Fina ungar.
Då är det bara att vara mer i solen.
Har nog lyckats få lite färg i alla fall.
Linus badar och det blev en syn för gudarna.
Men oj vad det gick bra, ha ha ha.
 
Middag och det blev 10 st här, ganska många.
Saga kom med Hanna så det var skoj.
Inget samtal ännu, undra vad Nea har för sig.
 
Nä nu är det kväll och jag kolla tv, vad händer då???
Jaha någon har ett mega utbrott i sitt rum.
Han är totalt galen.
 
Det är bara att brotta ner han i sängen och lugna honom.
Man undrar ju vad han har för sig i sitt lilla huvud.
Han är nog en kille som handlar först och tänker sen, inte så smart.
 
Nå väl det lugnar sig och jag kan titta på burken en stund.
Nu gör jag natt.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0