Träffa Olivia & Elton

 
LÖRDAG
140405
 Irene &Irja
Grattis
Joline 
 Olivia & Elton
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Motion är bara strunt. Är du frisk så behöver du
den inte och är du sjuk så bör du undvika den.
 
av; Henry Ford
Hej där 
Helgen är här och nu skall vi vara måna om vår lediga tid.
Ta vara på att umgås med familj och barnbarn. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
En lite tid för mig själv innan gubben kommer upp och sen Joline.
Det är skönt och stärkande att kunna hitta lite energi innan allt vaknar upp.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Frukost är ett lite måste eftersom jag vakna före fem.
Men Jolin kom inte upp förns 06.45 så hon har fått vakna själv i dag.
Gubben har redan förflyttat sig till Elta för att hämta trakten.
 
Och jag och Joline blir hämtade av Thomas för att spendera en
förmiddag med Linus i solen. Det blir fika och glass och ett par timmar i solen.
 
 
Gubben kommer dit tar en fika går och spelar på travet och går hem
för att fixa sig. Jag åker hem vid 12.15 för att vi skall ta oss till
Stallaholmen.
 
Det tar 40 min så där att ta sig dit.
Fika och barnen leker sen middag.
Jerry grillar kött han har gjort klyftpotatis också.
En trevlig eftermiddag.
 
 
Tiden rinner i väg och vi far till Salem för att lämna trollungen.
En snabb fika blir det där. Nu hem och slappa framför Tv:n.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0