tVad händer i dag???

 
TORSDAG
140403
 Ferdinand & Nanna
Grattis
Solen
Fin dag i dag.
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Gör aldrig samma misstag två gånger så vida
det inte lönar sig.
 
av; Mal West
Hej där 
Vad det kan kännas träligt när man inte kan känna
100 % glädje I dag är det en sån där off dag.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Ville inte gå ur sängen i dag ... kände verkligen inte för det
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Frukost och lite snack med gubben innan han åker till jobbet.
Jimmie hämtar honom och dom åker tillsammans till andra sidan
stan. Det har varit långa dagar i en och en halv vecka drygt.
Sista dagen i dag.
 
Jag hjälper Robin i tvätten för att han påstår att han är osäker ...
Jo det var en bra sak att säga, han är nog bara lat.
Så det blir lite i tvättstugan i dag igen.
 
Nu är det inte långt kvar till mitt nya jobb start.
Om fem dagar är det ett kvälls pass som gäller.
Så det är ju skoj.
 
Dagen går vidare och jag med den, jag har en hemma förmiddag i dag.
Mitt fika sällskap är trött och seg efter nattens hostattacker.
Helt försåtligt. Kan inte vara kul att vakna varje natt av att du hostar lungorna ur dig.
 
Vi får ses en annan dag. Ingen fara alls.
Jag tar en lunch och allt är OK. Tar och vilar mig en stund innan jag knallar
upp till vårdcentralen.
 
Träffar min läkare Eva Olsson. Sen psykologen Josefin.
Så nu har man varit på vårdcentralen i  två timmar.
Vilken eftermiddag.
 
Hem och förberedda middagen, fläskkotlett, stekt potatis och sås.
Så det är ju gott. Jag blir ensam till middagen som vanligt och det känns inte så kul.
Men vad skall man göra åt de??
 
Liten slapp kväll blir de ju.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0