Vacker dag

 
SÖNDAG
140420
 Amalia & Amelia
Grattis
Nea
Går i väntans tider.
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Idéerna kommer inte om man sätter sig att
vänta på dem. De föredrar att angripa ur bakhåll.
 
av; Arthur Lundkvist
Hej där 
 Nu är det varmt på G så man kan vara ute och sitta i solen.
Det är promenad väder och det är bara skönt.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
En riktig sovmorgon och det känns så skönt. Jag har en skön morgon,
jag och bara jag,
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Varm dusch och en god frukost det är så man skall starta en bra dag.
Nu är den på G och graderna stiger sakta men säkert.
Redan vid åtta på morgonen är det 10 grader plus.
Vad mer kan man begära??
 
Lite kaffe och koll på film sen en promenad.
Thomas hämtade mig för att vara med Linus en stund, jag behövde få
vara med mig själv i dag. Det kan vara så ibland.
 
Så jag hade en sovande unge först sen efter 20 minuter tog vi en promenad
ner till vattnet för att se om fåglarna ville ha bröd.
Vi hitta grodor och några fiskmåsar.
Änderna var inte där.
Så det var lunch med Camilla och Linus, och det var lite mer lek med Linus.
Har koll på min mobil och väntar på samtal från Nea.
Tyst som fan där i från.
 
Middag och kaffe sen är det bara att göra kväll.
Inge stress alls i dag.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0