Vecka 17 på intåg

 
MÅNDAG
140421
 Annika & Anneli
Grattis
Grattis alla Annika och Anneli
på namnsdagen 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Med pengar på ficka är du klok
och du är vacker och sjunger bra.
 
av; Okänd
Hej där 
 Ny vecka och jag väntar på bäbis, nu får fjutten komma <3
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
I dag sov jag ända till sju. Jag lade mig sent i natt, hade ett samtal från Salem ....
Men det blev inge mer. Allt lugnt.
Jag hoppas att det är något på G nu.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
En liten frukost är inte fel, så det blir som vanligt.
En skål fil, müsli och kaffe med smörgås.
Lite media check och sen en film soft förmiddag.
 
Förmiddagen består av en sväng ner till garaget och tvätta motorn på bilen
för att lämna den på verkstaden. Så nu är det så det blir.
Där nere var farmors hjärta så klart.
Hon visa sin fina verktygslåda med skruvmejslar och vinkelhake i.
Hon kör på båten också, det är en tjej med massa energi.
 
Så nu är bilen på verkstad igen ... jag får nog inte den på ett bra tag.
Jag kommer nog bara att få åka på kommunala medel.
Så det är tungt i hjärtat.
 
Tvättstuga klockan två och det var inte så mycket som jag har.
Barnen tvättar sitt själv så det bara var mitt.
Och vi är nu klar med maten och den blev också bra.
 
Fick ett samtal av Jimmie att Jolines tåg är sönder. Det var INTE de hos mig.
Så det är säkert en annan sak.
 
Nu är det bara kväll och jag slappar lite.
Hoppas Nea ringer och skall föda nu.
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0