En dag med Nea

ONSDAG
140806
 Alfons & Inez
Grattis
 
 Dagens citat
  Karriär & karaktär
 
Jag skulle vilja leva som en fattiglapp
med en hel massa pengar.
 
av; Pablo Picasso
Hej där 
Ja jag har verkligen tagit denna sommar i mina händer,
förutom att jag varit sjuk och nu kört om kull på moppen. 
Jag har i alla fall varit ute.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
God morgon min sköna böna, här skall vi trotsa mera väder gudar.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Duschen är prio ett har varit så himla varmt i natt.
Varit lite jobbigt med sömnen. Men nu är jag klar och skall ta mig till Salem.
Frågar Saga först om hon skall med.
Nej det skall hon inte.
 
Då tar jag mig till Salem själv. Går upp och hämtar flickorna och Nea.
Affärs runda och sen är det bara att åka till Brosjön.
Tomt var det ... bara ett äldre par som hade kommit.
Efter vi anlände dröjde det till ett innan det börja komma massa folk.
 
Jolin och mamma
Min fina flicka  
Flicka två som är så mycket mer lik sin pappa än Joline
Jag ha ha ha
Trött Joline
Trött Haylie
Knas bollen Johanna :)
 Sen räknande Amanda
 
Det var vi och miljoner med getingar, jag blev stucken i dag.
Höger under arm .. fan vad det gjorde ont.
Jag gillar inte getingar.
 
Vi var där i sex timmar så vi har fått valuta för mödan och njutit av dagen.
Barnen är nöjda och Joline är ingen större bad entusiast i dag.
Hon fryser.
 
Men fika och massa annat gott fick vi i oss.
.Nu är klockan i alla fall 17.30 så vi packar i hopp och tar oss hemåt.
Jag skall hem och vila lite tror jag, trött som fasen efter en dag på stranden.
 
Saga fixar middag och jag kan vila.
Tar och gör kväll nu.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0