Ensam

 
LÖRDAG
140728
 Karin & Kajsa
Grattis
 Min dag
 Dagens citat
  Karriär & karaktär
 
Moralens väktare är aldrig orolig för
sig själv, utan bara för andra.
 
av; Helge Krog
Hej där 
Helgen är här och jag känner mig inte ens glad. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Trodde jag aldrig skulle vakna i dag, trött nästan övertrött.
Jag har ju bara  mig själv i dag, gubben är fortfarande i Strängnäs.
Saga jobbar och Robin är hos någon flamma :) .
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Min frukost blir intagen nu när jag kollar runt på FB vad som står på.
Det är massa konstiga saker och roliga.
 Det är i alla fall bra för mig att sitta och distrahera mig själv så
jag kan äta i lugn takt.
 
Mitt liv har varit en katastrof de senaste åren, saker löser av
varandra och det har gjort mig en smula svag.
Att återhämta sig och bygga upp starkheten är inge lätt grej för det finns
alltid fler saker som trycker ner en.
Nu är jag på G upp igen men har lång väg kvar.
 
Har haft fika sällskap en stund.
Dom skall vidare till Södertälje så Wilma blev kvar hos mig.
Lill prinsen fick lite pannkakor, Amerikanska sådana :)
Linus favorit mat .... Korv, macka och pannkakor.
 
Nu skall jag ta en tablett för lindring och vila en stund.
Sen tar man lite kaffe och fortsätter med slappa dagen.
 Just en sån här dag är rätt skönt att unna sig, jag är
inte 25 och kan behöva dagar bara för mig.
 
Rille kom upp med Jack för en fika, det blev lite snack hit och dit.
Han prata med Ari att han kommer att vara sen ut till han.
Jessica slutar sex. Dom beslutar att Jack skall vara hos mig
så Rille kan åka ner till Ari och åka båten hem ( en resa på
två timmar).
 
Jag fixar middagen och ger lille Jack mat.
Och det ser ju bra ut ... Jack är som alla andra barn så det är
bara skit svårt att byta blöja, jag har ju bara en hand!
 
Jessica kom 18.30 och hämtade Jack och Saga fixa iordning sig för att
åka till Salem och passa barn. Varför ringde dom inte mig???
Konstigt.
 
Nu ringer min lille man och talar om att han har fått problem med båten ....
Det tar en himla tid att ta sig hem.
Motorn över hettar och det är svårt att ta sig hem.
 
Har lite film maraton och har det skönt.
Gubben ramla in vid två tiden.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0