Fika med Susanne

 
MÅNDAG
140811
 Susanne
Grattis
 Träffa Susanne
 Dagens citat
  Karriär & karaktär
 
Jag vill inte ha en advokat som talar om
för mig vad jag inte får göra.
Jag anlitar honom för att tala om för mig
hur jag ska kunna göra det jag vill göra.
 
av; J.P.Morgan
Hej där 
 En ny vecka och nya utmaningar.
Min största utmaning denna vecka .... att kunna  komma till jobbet.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Sov på söta örat och har det mysigt i min säng :)
Väntar på att klockan skall bli tillräckligt
för att gå upp.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Frukost och en dusch är på sin plats.
Nu skall jag göra mig i ordning för att ta mig till vårdcentralen.
Skall ta bort stygnen. 
Det tog lite tid att få komma in till en sköterska.
Klar
 
Nu ner till centrum och träffa Ingela på en morgonkaffe. Hon kommer från landet.
Hon hade haft en mysig helg med sina två barnbarn, plus att hennes gubbe var där.
Hon tog ett stopp i Tumba så vi kunde ses, så kul tycker jag.
 
Upp till öppnaförskolan och hämta Camilla och Linus.
Hon skall köpa skor till Linus, han börjar förskolan nästavecka så
nu måste han ha bra skor där.
 
Väl i centrum kommer min kompis Susanne P och tar en lunch.
Vi snackar och har trevligt, kör Camilla till BVC,
Linus skall ha en spruta.
Det gick ju så där.
 
Kör hem dom för Linus är ledsen.
Jag och Susanne åker vidare till Salem.
Jag skall ha Amanda över natten.
 
Så vi tar en fika på Brinken innan jag kör Susanne till stationen.
Hon skall till Huddinge. Och jag tar Amanda hem. Vi skall göra mat nu.
 
Pomesfritt och naggets
 
 Så då var den här middagen också avklarad och jag tänker göra kväll om ett litet tag.
Se på TV och sen någon film eller så.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0