Har dagen planerad

 
TORSDAG
140807
 Dennis & Denis
Grattis
Linus 
 Dagens citat
  Karriär & karaktär
 
Det finns bara två sorters politiker;
Den som använder språket till att dölja
sina tankar och de som använder det till
att dölja sina brist på tankar.
 
av; Jan Greshoff
Hej där 
Det är en morgon med regn, det är inte helt fel då det är
mycket tort i marken. Så nu är det bara att hoppas på lite sol i dag. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Sov på söta örat i morse, min man gick upp före sin klocka så jag sov vidare.
Enormt skönt vill jag lova.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Min egen återhämtning på ett par timmar i dag, lyx varianten i dag.
Så himla skönt, inget som stör inga måsten bara andas och ha det skönt.
Frukost och kaffe är intaget nu skall jag ta på tår och sen kolla på nyheter,
måste se var som händer i skogarna.
Så kommer då lilla prinsen som skall få vara hos mormor en hel dag
alldeles själv utan mamma och pappa.
Det händer inte ofta, så skönt att få göra som jag vill ...
ha ha ha ha ha
 
Skämma bort killen lite, ingen som vet sen :).
 
Det är då meningen att jag skall träffa Ericka i dag men hon har ett möte som hon
måste till så det blir inget med det. Vi skall ses i morgon istället.
Så jag och Linus åker till centrum och hämtar paket
och handla lite till lunchen.
 
Hem med maten och Linus somna i bilen.
Han fick lunch när han vakna.
Nu vilar han.
 
Se där jag fick också en tupplur .. skönt.
Nu gör vi lunch och an bara vräker i sig blodpudding.
Bra att han äter det, nyttig mat.
Nu är det lek och stoj så får vi se vad det blir för middag sen.
 
Vi har tvättstuga i dag också, Linus hjälper till att stoppa i  och ur maskiner.
Han är en duktig kille. Men blir himla trött vid åtta tiden.
Så han somna i vagnen.
 
Men sen blev det ju fart på honom när jag skulle upp.
för mycket att bära på så han vakna.
Titta på bikupan och sen lade vi oss då somna han.
Och jag med.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0