Jag och gubben

 
SÖNDAG
140810
Lars 
Grattis
 Date
med gubben
 Dagens citat
  Karriär & karaktär
 
Råd är sällan välkomna, och de som
bäst behöver dem tycker alltid sämst om dem.
 
av; Lord Chesterfield
Hej där 
 Planera dagen med min man ... med en liten smula avvikelse vid Globen.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Sov som en stock till åtta, måste ha varit en jobbig natt :) .
Det känns skönt och det är som om jag får längre och längre sömn.
Helt underbart.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Frukost och en dusch är vad jag vill ha så här på måndags morgonen.
Förmiddagen är bara att förbereda det som skall med på eftermiddagen.
Så sallad och kycklingen fixar jag.
Gubben lite grymtande.
 
Så blir det hög tid att köra mot Globen först.
Camilla och Thomas skall göra sin julklappspresent som Thomas fick från sitt jobb.
skyview
Jag och Gubben passar Linus nedanför, men innan det tar vi en fika med lite tillbehör på donken.
Nu skall dom upp i luften och det ser ju skoj ut.
 
Själva resan tar 20 minuter sen är det slut.
Dom var inte så impade ... Camilla var bara livrädd.
Hon är också höjdrädd som jag.
 
Nu skall jag och gubben åka mot rävudden och ta ett dopp och äta god middag på stranden.
Det är long väg dit och man blir nästan llite trött att man aldrig kommer farm.
Men nu så här svänger man av och sen en bra bit till.
Framme.
 
Det är ett före detta camping ställe, jag skulle vilja göra en barn
aktivitetspark här som är öppen hela året.
Men det är tydligen solt nu och ligger i privat ego.
 
Och när vi kom ut på bryggan bestämde jag mig för att INTE bada,
Satan va det blåste vågorna var höga och det blev bara kallt.
Men gubben hoppa i ... BRRRRRR
 
Vi åt vår sallad och sen tog vi oss till bilen igen.
Styrde kosan hemåt.
Väl hemma gör vi lite kväll och kollar film.
   
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0