Kräftor på G

 
FREDAG
140829
Hans & Hampus 
Grattis
Eva Lindblom
Tack för en trevlig kväll.
Love you 
 Dagens citat
 Naturens gåvor.
 
Jag önskar dig en vild
varelses tillit - vunnen
med tålamod och kärlek. 
Hej där 
 Vi står inför vår fina helg och den är lite späckad om jag får säga så.
Det är ju kul att ha massor att göra och att känna sig nyttig.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Har sovit lite illa i natt och därför också vaknat tidigt.
Jag tog inga värktabletter i går ... det kanske är dumt,
men jag vill ju se om jag har ont eller inte.
Vilket jag har.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Upp 5.30 för nu har jag snurrat 30 min och det blir inte bättre en så här.
Liten dusch och sen den underbara frukosten. Tack så mycket.
Lite andning och återhämtning med ljus och mys.
 
Här har vi nu en gubbe också, kan han inte sov heller??
Han har varit uppe ännu längre än jag.
Och en Saga är på G till skolan.
 
Nu kan man planera in lite handling och lite annat krafs innan
stora kräft- kalaset på Gladö. Vi brukar ha en varje år, det är bara så illa
att den blir så sent jämt. Nästa år skall vi nog redan i januari planera in en.
 
Har tvättstuga med sonen som är på ett himla humör. Det är så jobbigt och så
stressande att han inte kan hålla sig på mattan.
Ungar !!
 
Efter att han fått i sig mat och sen varvat ner går det till och med att snacka med han.
Nu är han mer medgörlig och vi har en trevlig förmiddag i tvättstugan.
Tänk vad lite mat kan förvandla ett monster till en gullig klimp :)
Nå då skall man i väg till Salem på en fika med bullar ... ;)
Och hämta salvor som har prövas mor smärtande nacke.
Hoppas min son kan känna en lindring.
 
Till affären och handla ost, smör, godis, och annat :)
Det är det som skall med till Gladö.
Vi plockar upp fam. Karlsson/Westerberg och sen drar vi till Gladö.
Vår fina kväll
Maten
Godis
Mer mat
Huvudrätt
Trött kille
Vackra Malin
Värdinnan
Svärson
Pyromanen
Evas elefanter
Gladö familjen ( några av dom)
Trevlig kväll
Nöjd gubbe
Fin eld
<fullt ös på pratet, skrattet och allt annat som hör till.
Och se här jag kom med också, ovanligt eftersom jag är papparatsi här.
 
Vi tar oss hem och hamnat på vägen med dårarna som är ute och åker efter racet.
En bil kommer i vänsterfilen och kör om så det viner om det. MEN ... han svänger
över vår fil och mot Flemingsberg två centimeter framför bilen framför mig.
Hade jag inte varit med och han framför hade vi varit på sjukhuset i natt.
Vilken jävla idiot.
 
Så vi kom hem hela och kan nu ta oss i säng.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0