Ny vecka

 
MÅNDAG
140825
 Lovisa & Louise
Grattis
 Louise
Grattis på namnsdagen
 Dagens citat
 Naturens gåvor
 
Måtte du få uppleva något ofattbart, vackert och
sällsynt, åtminstone en eller ett par gånger i livet.
 
Hej där 
Ny vecka nya planeringar nya upptåg.
Ja det är vad som finns dukat för mig denna vecka. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Sov morgon på måndagen inte illa, mina värktabletter jag tar på
kvällen är fantastiska sömnpiller :) .
Sover som en knockad säl.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Min lilla tid för mig och själen har jag och är ett måste för att dagen skall fungera.
Dusch och frukost med ett tänt ljus, andning som är så viktig.
Dagen börjar och det känns så bra i dag.
 
Jag och Saga skall till läkaren först  i Norsborg.
Det går fort och jag kan köra henne till skolan.
Då missar hon bara en lektion, bra där.
 
Nu tar jag och kör min kosa mot Älvsjö, skall träffa Agneta ett par timmar.
Har inte sätt henne på detta år. Så det är ju på tiden.
Hon och Rune har flyttat till Älvsjö och bor nu i en lägenhet.
Fin som fasen.
 
Vi fikar och snackar, hon bjuder på lax lunch.
Smarrigt. Mer snack, skratt och minnen.
Det är ju det som är skoj att man kan ha lite minnen
att dela. Vi har ju jobbar på Rosendal tillsamman.
 
Nå ja när man har trevligt går tiden alltid lika fort och det tar slut.
Man är tvungen att ta sig hem för att fixa hemma innan alla kommer hem.
Så vi säger tack och hej då, hoppas vi ses igen.
 
När jag kommer hem drabbas jag av en kolossal trött het, jag är helt slut i kroppen.
Jag får nog lägga mig ett tag. Det är inte så bra detta.
Somnar till och det är OK maten hinner bli klar ändå.
Köttfärslimpa med ris.
 
Middagen intaget och nu kan jag ligga på soffan och jäsa och vara mätt och belåten.
Skall planera lite för Alovera visningen i morgon ... vilka kommer, vad skall jag
bjuda på, massa tankar i huvudet, det gör mig så trött.
  
Så kommer gubben, han har träffat Jimmie och Joline.
Det är ju orättvist att han får träffa henne.
 
Vi gör kväll och försöker att få till lite lugn och ro.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0