Mer bad

 
TISDAG
140806
 Ulrik & Alrik
Grattis
 Fin dag på Gålö
 Dagens citat
  Karriär & karaktär
 
Det visade sig vara med pengar som
med sex; hade man det inte så tänkte man
inte på något annat, men man tänkte på en
hel massa andra saker när man hade det.
 
av; James Baldwin
Hej där 
Oj i dag har solen gömt sig redigt vill jag lova.
Men vi trotsar vädrets makt. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Det är planerat för en tripp till Gålö ... bad i havet.
Så upp och fixa iordning det jag skall ha med mig.
Och inte glömma Joline :).
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Frukost intagen och Camilla skulle dyka upp vid åtta.
Och så ringer Thomas och vi skall ses nu 08.10 ... men ...
jag är ju inte klar. Så nu blir det att stressa.
 
Hinner ut innan dom dyker upp tack för den.
Då är stolen på plats och lika så Joline hon sitter bredvid sin kära
kusin Linus som är överlycklig att Joline är med.
 
Ut mot Lenna för att möta upp Annelie och Daniel.
Så nu kan vi styra kosan mor Gålö.
Nästan inte någon är här, vädret ser inte så lovande ut.
Men vad gör det bada skall vi.
 
Joline och Robban gillar vatten som två sälar.
Linus kliver på något i gen och blir så ledsen.
Tur så går det över sen.
 
Linus övar på kullerbyttor
Joline bjuder på sin bannan
Joline tycker det är kalt
Linus älskar min hatt
Kolla snygg pose :)
Robban är en glad kille alla dagar
 
Regnet kom och gick och kom igen.
Det var varmt och jag tyckte att det var OK att vara kvar.
Men beslutet blev hemfärd.
 
Vi stanna och fika på ett hem café som låg efter vägen.
Det var mysigt dom hade kor höns kaniner och getingar,
egen bi farm med bin och honung. 
Hembakat och annat trevligt. Ett mysigt ställe helt enkelt.
 
Där efter var det Lenna som var nästa stopp.
Annelie och Daniel skall fixa lånebilen.
Så vi fortsatte hem sen.
 
Jag var mör och trött, Jolin ville hem senare så jag fixa mat
och vi åt innan jag körde henne hem.
Och jag och Nea har planerat för morgondagen.
 
Nu är det bara för mig att göra kväll
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0