Min dag

 
FREDAG
140808
Silvia & Sylvia 
Grattis
 Min dag
 Dagens citat
  Karriär & karaktär
 
Det är enkelt att slåss för sina principer
än att leva upp till dem.
 
av; Alfred Adler
Hej där 
Detta blir en dag för bara mig. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Hur skall jag lägga upp denna dag???
Jo väl planering. Bara min dag skall väl inte vara så svårt.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Eftersom Linus sov hos mig ( helt otroligt att han fick :) ) så vakna vi upp
vid sju, han är ett barn som liknar Jolin .... ingen frukost på morgonen.
Så när det gått en stund erbjuder jag en smörgås, den smakar bra.
Efter en stund lite meloner som också går i. Se där nu har han fått
i sig lite på morgon i alla fall.
 
Jag har min frukost avklarad och har nu en dusch på dagordningen.
Föräldrarna till Linus skall till Skansen så dom kommer och plockar upp klimpen.
Då är det min dag som börjar.
 
Det blev ju inget med att åka till Stuvsta i går så den resan blir i dag.
När jag kommer ut till bilen ser jag att det saknas luft i mitt fram hjul.
Det är nästan tomt.
 
Så jag får lite hjälp med att fylla luften och sen kan jag åka och lämna
Robin hos Jimmie, för lite jobb.
Nu är jag på väg till Ericka.
 
Det blir kyckling lunch och kaffe, vi har massa roligt att prata om och det är
lika kul varje gång att träffa henne.
Hon har sin underbara mor fortfarande kvar i Sverige.
En underbar kvinna.
 
Jag blir kvar till strax innan tre. Då skall familjen kolla
på Morgans hockeymatch.
Jag tar mig hemåt för att få höra att Camilla bjuder på grillat i dag.
Vi behöver alltså inte laga mat alltid lika bra.
 
En film som avslutning på en bra fredag.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0