Mys dag

 
LÖRDAG
140809
Roland 
Grattis
 Jolin, Haylie och Linus
Min dag med barnbarn.
 Dagens citat
  Karriär & karaktär
 
Allt rykte är farligt; gott bingar avund,
dåligt skam.
 
av; Okänd
Hej där 
En dag med knattar en kul dag. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Vakna med ett ryck efter en dålig natt. Har varit jobbigt att sova.
Varför vet jag inte, jag har huvudverk och är INTE utvilad.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 
Tar lite frukost och fortsätter min dag med en dusch och sen lite fb koll.
Såg att mitt älsklingshjärta, Tindra , hade skrivit till
mig. Det är synd att hon inte ringer före eller skriver en dag så jag kan vara inne då också.
Vill så gärna prata med henne.
 
 
Nå ja min dag fortsätter och nu inväntar jag på två små flickor.
Och klockan går framåt och hepp så kommer den då till det
klockslag då flickorna kommer.
 
Haylie sover och Joline spökar ;)
Vilken rolig unge gon är min fina Joline.
Undra vad hon kommer att vara på halloween ?
Vi skall bara invänta Linus sen tar vi oss ut och leker i
solen.
Gungbrädan är skoj
Särskilt när Jolin är med.
Glass i solen är också gott.
 
Haylie ny vaken och vill komma upp.
Hitta en sak hon bara älskade.
 
Nä nu skall vi ta oss upp och se vad det blir för fika uppe.
Jag tar nor fram lite frukt till barnen. Camilla och jag fika och Ari passa minstingen.
 
Efter all lek och stoj och middagen är det lite ner varvning.
Jolin hitta förstoringsglaset och tyckte den var skoj.
 
Nu är det bara kväll och föräldrarna till fikorna hämtar barnen.
Och jag och gubben tar en film kväll.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0