Ny månad

 
FREDAG
140801
Per 
Grattis
Min ensamma kväll 
 Dagens citat
  Karriär & karaktär
 
Det högsta är ej att aldrig falla
utan att resa sig efter varje fall.
 
av; Okänd
Hej där 
 OK Vad vill vi ha ut av denna månad då??
Ja jag vet vad jag vill :)
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Lugnets vrå är min tid för bara mig.
Andas in och ut och känn energin komma in i hela kroppen.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Frukost och en härlig dusch det är vad jag vill nu.
Och ytterligare en dag med bara vila och återhämtning.
 Men skall väll vara med gubben lite först.
 
Åker till Bilia i Segersjö, behöver koden till radion ...
En bil utan musik ... fan det är ingen hit.
Får koden skall då försöka få den att fungera.
Inte då det går inte.
 
Gubben arg som fan ..... men man får försöka senare.
Nu kör vi till affären så jag får hem mjölk och toa papper.
Jag skall ha en lunch Saga har fixat pannkakor.
Jag är fortfarande grinig på Saga och David från i natt.
 
Att bjuda Saga på cigg när han vet att jag inte gillar det.
Snacka om respekt löst.
Har ingen som helst lust att diskutera det just nu.
Arg på min son också.
 
Gubben gör sig i ordning för att ta en liten sväng med båten.
Han är i Strängnäs.
 
Jag skall ner till Brinken har jag tänkt men det är massa andra saker som
måste fixas först. Hämta tvätten. Jag skicka ner Robin på ett ärende
och tycker då att jag kan ta tvätten. Ingen bra ide ... ONT till tusen.
 
Robin ringer och talar om att han inte alls kan hämta ut sakerna, jag måste det.
Men va fan ..... Jag är så trött. I samma veva ringer Camilla och fråga vart jag tog vägen, hon
hade lunch till mig klart.
 
Ja jag kommer måste bara fixa först. Trött och arg.
Hon ringer i gen, dom skall till Bauhaus med några lister.
Jag hänger på så kan jag ta vägen förbi ICA så jag kan hämta saker.
 
Nu blir det middag hos Camilla i stället för lunch, och Kim kommer också.
Det blir massa jidder om saker jag inte orkar höra så jag går hem.
 Har så ont att det gör att jag brinner av.
 
Väl hemma är jag ensam och kan bara så vara tills jag får
somna in.
Tack och hej
leverpastej.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0