Oj oj

 
TISDAG
140826
Östen 
Grattis
Eva
Bra presentation
Forever Living  
 Dagens citat
 Naturens gåvor.
 
Jag önskar dig all glädje växter kan ge - de små
mirakel som sker med ympkvistar och sticklingar,
med frön, lökar och rotknölar.
Nytt liv som springer upp ur jorden.
 
Hej där 
Denna dag är lust fylld på många sätt.
Ett: träffa Nea.
Två: träffa Eva i kväll.
Tre: Ha Alovera visning i kväll.
Bra dag 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Vakna lite före klockan i dag, hade ställt den på sju. Vill vara säker på att jag vaknar.
Nu för tiden kan det ju bli så att jag sover.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Min tid, yoga, andas, återhämtning jag mår så himla bra.
Dusch och frukost, lite koll på FB, nyheter och bloggen.
Kolla lit mail och sen är det Salem nästa.
Tar en fika i Salem , snackar lite med Nea och Jimmie.
Gosar med Haylie och sen är det bara att byta på henne ,
sätta henne i stolen , gå till bilen och köra mot Södertälje.
Här är det ett möte som Nea skall gå på ... jag passar baby :)
Inga konstigheter och inga problem. När Nea är klar tar vi oss
till Willys och jag handlar till kvällens aktivitet.
Så nu är det Salem nästa handla lite frukt till på ICA där
men först lite fika och smörgås.
Jag och Nea bestämmer att vi skall ses nästa vecka så vi
kan åka till H&M i Tumba.
Nu skall hon plocka upp barn på dagis och skola.
Jag skall hem och förbereda mat och frukt.
Det blir lite rörigt för mig så jag bränner min sås ... FAN :(
Skit i det nu är det bara att plocka upp Susanne i Tumba :)
Det blir så kul, Nea kommer :) , Susanne så klart :),
Camilla :), Anneli :) och Birgitta :) .
Malin, Annika och Eva så klart.
Fullt hus så himla kul, vi skall fixa facet med Forevers produkter med Aloe Vera i .
Man vet att denna mycket användningsbara kaktus är så himla
nyttig på huden och i kroppen.
Vi har roligt i alla fall, många tokigheter och skratt.
Vi äter och mumsar på meloner och ananaser
päron kinesiska persikor och druvor.
 
Allt roligt tar slut förr eller senare så nu är det slut och jag kör hem Camilla.
Nea och Susanne blev hämtade. Sen plockar jag undan och städar lite.
Nu är det bara att varva ner och sen göra kväll,
Det som händer när jag kryper ner i sängen .... ha ha ha
är värt att tala om.
Min gubbe säger väldigt sömnigt att oj vad han fryser.
Och jag som är så kall och tänkte värma mig under hans täcke, då jag vet
att han är väldigt varm. Jag håller om honom och säger - Men stackars dig, låt mig varma dig.
Tar min iskalla kropp och kryper under hans täcke.  IIIIIIII vilket skrik ha ha ha du är ju fan
iskall sa han, men gubben då var det inte du som frös jag värmer dig ju.
Ha ha ha
 
Han somna sen :)
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0