Oj vad det händer saker

 
TISDAG
140819
Magnus & Måns 
Grattis
 Johanna
Hon gjorde sig illa.
Puss på dig
 Dagens citat
 Allt detta önskar jag dig .....
 
Att du någon gång ska få råd med det du längtar
efter och inte bara det får duga.
Hej där 
Ja har nu börjat fundera över varför jag blev stressad i går, varför jag inte
bara kan ta det lugnt jag har inte bråttom jag får ta den tid det tar. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Dagen börjar 6.30 med att jag fixar min frukost, jag har en stund för mig själv med
ljus och andning. Allt känns bra och det är skönt.
Ingen större smärta.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Efter frukosten kör jag ner tvätten och sätter på maskiner tillsammans med Saga.
Hon har tvätt och jag passar på att ta då också.
Hon går och hänger upp alltvätt och jag plockat ner all tvätt vid 9.30.
 
Innan jag tar upp tvätten åker jag en tur med la car :)
Wilma blir ensam i dag eftersom Thomas har inskolning på förskola och Camilla jobbar.
Men hon är inga problem överhuvud taget.
 
Så nu är Wilma fixad och lika så tvätten, jag väntar lite på posten. Är det
ett brev från F-Kassan så skall jag åka till jobbet i dag.
Annars blir det i morgon.
 
Har inte något annat planerat så man kan ju softa lite.
Kolla tv och sen vänta in lunchen ... man måst ju äta, ringer Eva
för att höra när hon slutar. Kan ju ta en fika.
en nej hon har inte tid :)
 
Jag tar en sväng till jobbet och lämnar pappret från F-kassan som kom i dag.
Det ser inte ut som de pappret med vi får hoppas på att det är de.
Johanna tror det skall vara ett annat.
Jag får försöka få tag i Julia i morgon.
 
Träffa Sköterskan Catharina en snabbis när jag ändå var på jobbet.
Kul att träffa kända personer.
 
Nå ja nu skall man väl hem och kolla läget för middagen.
Planera lite wok ... kyckling igen :)
Vi äter massa kyckling och massa köttfärs.
 
Ja det är bara att invänta tiden sen sätta i gång med middagen.
Den är klar innan 16.30 i dag och det är ju lite tidigt.
Men vid 18 tiden ringe Nea, hon undrar om jag kan passa barn medans
hon och Jimmie tar Johanna till Astrid.
Jo klart jag kan, Johanna har ramlat och fått en redig smäll på låret.
 
Så jag var i Salem i går hela kvällen, barnen var gulliga och lade sig när dom skulle.
Lite sent dock, blir alltid så när farmor har dom :)
Men jag själv kom hem vid 01 tror jag.
Trött och hopp i säng.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0