sista dagen

 
TORSDAG
140731
Helena & Elin 
Grattis
 Allt är inte så värt en ros.
 Dagens citat
  Karriär & karaktär
 
Vi ligger alla i rännstenen, men
 somliga av oss tittar på stjärnorna.
 
av; Oscar Wilde
Hej där 
Julis sista dag år 2014,  jag får ta väl hand om den :) 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Mina nya smärttabletter är väldigt bra når det gäller att sova också,
visserligen var jag uppe i natt en sväng men jag sov till åtta i dag.
Eller så är jag så slut att jag dör av trötthet :)
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Gubben har i alla fall åkt till jobbet och jag har min återhämtnings tid alla Hugo.
Med lång sömn på morgonen och ensam tid med god frukost
och gott kaffe måste denna dag vara bra,
 
Har inget planerat mer än att Robin skall laga maten :)
Det blir så spännande så jag tror jag  längtar
redan nu.
                      
Har en smula ont i dag bara, det är ju positivt.
Jag vill inte känna mer än så här det är alldeles lagom.
 Har då inte gjort ett dugg i dag, känner att jag vill ha en 100 % slappar dag.
 
Ligger och kollar Tv och sen kommer Robin och fixar pytt i panna.
Det var bra tack gubben. Min man kommer hem och vi två kan äta tillsammans
och ha en trevlig liten kväll.
 
Men inte då han skall i väg till traktorn och sen till Salem och prata med Sonen.
Han kom väl hem där vid 20.45 då så nu då skall vi kolla lite film??
Nä hä han är trött så han går och lägger sig, inte så kul för mig dock.
 
Det är väl bara att lägga sig själv då.
Saga och David är i Bro sjön och Robin är med kompisar på Heron.
Kollar lite på slutet av;
"Snuten i Hollywood"
 
Så kan inte riktigt sova i kväll vet inte vad det är.
Är besviken och känner mig ledsen.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0