sol i dag

 
ONSDAG
140813
 Kaj
Grattis
Amanda 
 Dagens citat
  Karriär & karaktär
 
Om du kan tala lysande om ett visst
problem så skapar det lätt illusionen
att du har löst det.
 
av; Stanley Kubrick
Hej där 
Det är så att Amanda är kvar hos mig och vi gör inget speciellt.
Det kan vara tråkigt för henne. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
I dag tänkte jag ha sov morgon ... så där skönt och länge :)
Men jag vet att jag skall inte planera sådant då jag inte kan lova mig själv
att så blir det. Så i dag är det tuppen och jag.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Så vi, jag och min själ skall göra en god morgon vi tar en skön dusch först
och sen är det bara att njuta av en underbar god frukost med ett ljus och datorn.
Det är mysigt med ljus även under sommaren, jag vet att den är tänd för min själ skull och
får då en energi kick. 
 
Nu skall jag planera dagen, det kommer nog att vara så att jag är på brinken,
min arm är inte så rolig direkt. Hur länge skall det värka i den???
Helt sjukt att det skall vara så här.
 
Bör nog kontakta hand kirurgerna på Sös.
Jag mins inte att förra brottet gjorde så här ont.
Det var ju bra efter gipstiden.
 
Camilla hjälper mig att fixa lunch och så då får jag i mig mat i alla fall.
Det bör jag också ha efter som kroppen skall läka detta ben brott. 
Jag lämnar ner bilen till verkstan så jag får pyspunkan fixad.
Och det blir häng på brinken, efter lunchen är min bil klar och jag hämtar den.
Så nu har vi kärran igen. Efter eftermiddags fikat tar jag Amanda och vi skall väl hemåt
Så tar vi en släng förbi Jimmie och Robin ... Dom jobbar till summans i dag.
 
Här kommer resten av familjen Annorlunda :)
Och jag får ett barn extra, Joline blir galen om hon inte får åka med
farmor hem, hon vill det. Hon är så söt.
 
Så då fick jag två barn med mig hem.
Här skall Saga fixa maten så det går nog bra.
Jag kan göra det jag skall.
 
Efter middagen tar Saga barnen till parken och dom får leka ett tag.
Och jag plockar upp dom för att köra dom hem.
Väl i Salem blir det kaffe och lite snack.
 
Väl hemma gör jag kväll
Har en värk som heter katastrof kris!!!
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0