Träffa Eva

 
LÖRDAG
140816
Brynolf 
Grattis
 Eva
 Dagens citat
  Karriär & karaktär
 
Det är bara döda fiskar som
flyter med strömmen.
 
av; Okänd
Hej där 
 Vet du ... jag sov till 7.30 i dag. Fatt 7.30 har inte hänt på denna sida av Atlanten.
Jag är helt förbluffad och tror knappt mina ögon.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Det blir en skön stund i duschen och sen frukost och ljus.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Telefon ringer och Camilla frågar om jag vill ha lite kaffe från hennes fina perkulator .
  
Jaha ja en fint skall det va.
Men det kan man väl ... Jag skall inte vara i Huddinge förns om ett par timmar.
Så jag kör Saga till jobbet och sen till Camilla på kaffe .
 
När jag kommer till Brinken knackar jag på dörren och en liten Linus blev super glad.
Krama hårt och pussar det är vad jag får. Så mysigt.
Tur att man får så mycket kärlek av dom små söta liven.
Älskar dom så mycket.
 
Det blev lunch också på Brinken, Eva var inte klar ännu.
Så då passar jag på att äta Camillas korvgryta.
Och det är ju OK dom lunchar 11.00 så jag hinner ändå.
 
Nu tar jag mig till Huddinge och kollar om hon är klar.
Det blir så att jag hämtar henne, det går ju på ett ut att vi tar min bil till Haninge.
Men först hinner vi med en kaffe på Gladö.
 
Nu åker vi, Eva guidar för jag hittar inte så bra men det var ju lätt att hitta.
Nästan bara rakt på. Nu är vi i Haninge och Malin skall handla kläder.
Hon hittar lite så det är hur bra som helst.
 
Jag hitta en fin klänning, den stod det Ph på.
Vi tog en varm macka och då ringer Camilla Hon undra om vi
kunde ses på Andys lekland i Lenna en snabbis.
Det kan väl gå.
 
Det blev en fika där och Eva och Malin kunde hälsa på Linus.
Vilket ställe detta va.
Här skall Joline få leka av sig Hon kommer bara att dö av glädje.
Kan ringa Ingela då så hon kan ta en liten korv med sig.
 
Så skall köra hem Eva nu, men vi skall bara handla på City Gross
innan. Det skall Camilla me, så vi tar sällis här också.
Nu skall jag köra hem Eva och Malin.
 
Så nu tar jag mig hem, på vägen hinner Thomas i fatt mig eller jag dom,
beror på hur man ser det. Vi har sällis ända ner till Tumba där jag
svänger mot Storvreten och han kör vidare mot Brinken.
 
Hemma var det mer mat på G
Kan alltid peta i sig lite.
 
Vid nio ringer Robin och vill gärna byta kläder.
Han skall till Tana så han vill inte ha kostym på sig.
 
Nu skall jag göra kväll
Trött som en gris
 
 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0