Vad gör jag i dag???

 
SÖNDAG
140817
 Verner & Valter
Grattis
Tråkig dag 
 Dagens citat
  Karriär & karaktär
 
Tänk på vad du säger, så du
inte säger vad du tänker.
 
av; Okänd
Hej där 
Sommarlovet börjar ta slut nu ... barn och ungdomar börjar skolan nästa vecka.
Vi kan börja summera i hopp sommaren och minnas alla fina saker som hänt. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Ja det var en av mina skönaste mornar på evigheter.
Tänk .... jag sov fram till åtta på morgonkvisten ... åtta!
Jo det är sant jag fattar inte.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Utvilad och fundersam ... jo det är jag och det är lite så att jag funderar på
om det har med min smärta att göra???
Jag har ont som fan och blir helt slut när jag gör något ...
men kan det vara så enkelt???
 
Nog med detta, jag sov i alla fall länge och känner mig relativt pigg.
Fixa frukost och tar en kaffe före duschen i dag.
Lite koll på nätet hinner man också.
 
En enkel liten återhämtning alldeles allena :)
Gubben vakna runt 10 och blir lite förundrad att han sovit så länge.
Jo det kan man undra, han sover ju hela tiden.
Nu är det en påtår kaffe och sen en skön dusch.
 
Sen är det bara att bege sig till dukad lunch :)
Gott som attans och det är gott med färsk korv den ser bara så
blek ut innan den är stekt. Men den är som sagt god, en kaffe hinner vi med.
Nu skall Linus sova och vi skall dra till kyrkogården.
 
Det är lite så där oreda på graven, jag betalar för att det skall
vara städat och att det skall vara blommor på.
Varför sköter man det inte då???
 
Lätt besviken är det bara att åka till ICAMAXI och handla middagen.
Sen kör vi hem och har tråkigt. För det är idrott på TV som gubben skall se.
Fan va det suger ......
Hämma hela kvällen för att vara med gubben men inget roligt händer.
Jag kan väl lika bra vara med barnbarn eller något annat.
Att sitta ock kolla på en kille som spelar dataspel måste vara ett av
världens tråkigaste.
Vi äter middagen tillsammans och även Robin är hemma till den :)
Saga jobbar så hon kommer 20.30.
Men vi har inte mycket till händelse i dag.
 Vi snacka om att kolla film ...
Hobbit  Den är ju bra så är den väldigt lång nästan tre timmar.
Det är en bra sängfösare.
Så nu är det sängen som gäller ..... och fasen vad det var svårt att somna då.
Lite väl mycket värk i min hand.
   
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0