Vad händer

 
TORSDAG
140814
 Uno
Grattis
Till min familj 
 Dagens citat
  Karriär & karaktär
 
Dåligt rykte har snabba ben.
 
av; Okänd
Hej där 
 Gäsp .... sträcker på mig, försöker bli två meter.
Det fungerar inte så bra.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Tassar upp och in i en skön dusch som bara är till för mig :)
Mmmmmm Jo det är underbart, tyst och stilla och varmt.
En morgon i duschen:)
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Återhämtning till 100 % och lite till som är så viktigt just nu.
Har all kraft på återhämtning, vad underbart.
Nu är det lite frulle och koll på världen.
Den stora stygga världen som håller på att gå bananbas.
 
Vad är det som händer ute i världen?? Bilder strömmar in på barn som tuppar av och
letar efter sina föräldrar. Människor som måste fly för sina liv ??? alltså va ... vad är detta.
Är vi inte inne på 2000 talet?? Skall man inte ha kommit längre i utvecklingen då.
Eller är vi tillbaka till grott folket???
 
Ja ha det är bara att fortsätta dagen då, skall till Huddinge.
Släpper av Camilla som skall till sin kära kille.
Men vad är han då???
Det är lika bra hon får bli hemkörd.
 
Fick ett meddelande att min kurator inte var på plats i dag.
Mindre bra jag som är i behov av att prata med henne.
Då blir jag grinig och lägger mig och sover en stund.
 
Det skall fixas mat och sen är det bara att fortsätta kvällen med relaxen.
Man skall inte stressa och man skall inte göra av med onödig energi.
Bra att ha ett liten reservtank till sig själv.
 
Fixa lite middag och plocka disk ... är Robins göra i dag så ...
jag lägger mig på sängen medans han gör spagetti :).
Så nu är du en duktig kille.
 
Undra vad min kompis har för sig i helgen ???
Skall nog ringa och se om vi kan ses.
 
Men nu gör jag allt kväll
Trött.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0